Yang sudi mengikuti disini..

Saturday, March 12, 2011

Ya habibi ya maulana..dtg dr ARAB ni..

Sekali lagi nak citer pasal PML jugak..kalau ada yg bohsan..x yah la sambung baca..x kisah pun..kira blog ni pun aku tulis mcm diary diri sendiri jer..yg nak baca x de halangan yg x suka baca pun x kesah...janji aku baca..aku suka...

Ni kesah teko baru dpt dari seorang teman yang menetap jauh nun di padang pasir arab sana..mengikut suami bertugas disana..balik malaysia bercuti sebulan sudah..mmg dah lama janji nak beli teko tu..sampai hampir lupa pun ada..sbb lama gak dah...sekali teman tu dah ada kat malaysia ni dia msg kat fb...bgtau yg teko ni dah ada dgn dia...aku nak ke tidak..aku pun sambil buat keja harian pegi JPJ sekali jalan la pegi umah dia kat desa jaya...jenuh gak nak cari rumah dia masa tu..tapi alhamdulillah aku selamat tiba dan berjumpa la dgn teman tu..leeza arith..org nye mmg baik hati dan peramah...koleksi dia pun mabeles jugak..sempat aku snap pic kat umah dia..dek kerana teruja tgok...huhu..tapi dia dah lama kolek mmg la byak hasil..aku ni baru je setahun lebih pun...tapi bersykur jugak sbb dpt la hasil tuk diri sendiri dan ada jugak kongsi dgn teman sama minat...lg seronok rasa..

Mula tgok pic tu aku x berapa teruja sgt...sekali buka bungkusan dr leeza...tgok je..fuhh terus jatuh cinta habes..mmg cantikk sgt..dan lain dr lain...hati aku berbunga2 roses dah masa tu..sukaaa...hehehe

Ini la dia teko yg cun sgt tu...dan mmg cantekkkk...

Inilah teko 5 roses yg sgt cun...cantekkkk sgt

Pandangan bunga depan dan belakang sama jer...suka n sayang..

Bila dah ada IBU dorang ni segera la bermanja kan..akak lg suka dik..

Inilah teman yg pulang bercuti dr arab...leeza...(sori leeza kak N letak pic kat sini)..
suka jumpa leeza sbb peramah n baik hati..tq 4 all ye za..

Antara koleksi leeza yg mabeles..ada lg 2 gobok lain..yg 1 set kemuncup x snap
la pulak..tapi mmg cun semuanya

Itu lah cerita teko 5 roses yg baru dpt minggu ni...sgt suka..sbb cantekkk sgt...lain dr lain dan mmg aku x de lg teko tuk set 5 roses ni pun...org lain dah lama ada teko x heran pun kan..apa pun aku sayang teko ni..sib selamat mendarat sampai msia...to leeza tq so much sbb simpan n bawak dgn selamat aku terima...lap u la leeza...semoga leeza sekeluarga selamat kembali ke arab semula dah pun ye..

N3 kat sini je dulu...


Apa pun aku adalah akau --> NJ



2 comments:

Teratak Rohas said...

Assalam N,
suka la dgn teko rare 5 roses tuh, beruntung N dpt yg rare....ramai kawan antik boleh tmbh koleksikan...syabas N :)
pssst....klu ada lebih2 yg rare tu roger2 ler ya....he3

Pn Kartini said...

assalamualaikum my dear sis:)

Moga akak sihat2 di sana:)

Cantik koleksi teko tu yaa..jauh datang tuu..:):)