Yang sudi mengikuti disini..

Sunday, October 9, 2011

Salam rindu kembali bersua

Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk teman kenalan blogger ku sekalian...(mcm ramai jer ek yg kenal aku ni)..sajer jer gempak skit kan...lama x bersiaran kat sini..kekangan masa x izinkan nak menaip nak pk apa nak updet pun..lama nak tunggu idea kuar...ni pun dah rindu sakan kat blog punya pasal la jadi paksa gagah diri gak menaip sikit kat sini...

Harap semua all of u frens n blogger geng sihat bahagia...rajin2 korang entry ek aku tukang baca jer walau x de entry aku jenguk blog korang walau x komen tau....sayang korang...rindu korang...love all blogger...

Apa pun aku adalah aku ---> NJ

4 comments:

Pn Kartini said...

Sayang akak juge..;)

Moga akak sentiasa dilindungiNya & haPpy disamping family tersayang..:)

Take care sis!

NJ said...

Tini...
mmg rinduuuuu pada semua blogger..timakasih tini...semoga tini jua berbahagia dan sejahtera yer...amin

Ibuhani said...

Rindu N jugak...sama2lah kita merajinkn diri berblogging semula ye....hehehe....smoga happy slalu!

ratusiput said...

mmg windu pun.dah lama sgt akak tak update blog ni.sawang dah tebal dah ni.kena cpt2 vacum :)