Yang sudi mengikuti disini..

Sunday, August 16, 2009

Kenduri @ Kg. Sg.Tiram...

Salam...
Ramai org mengadakan majlis kenduri dgan niat yg berbagai2....so aku pun termasuk dalam kategori yg menghadiri majlis kenduri...kali ni dirumah SIL aku (kakak sulung hubby ku)..

kenduri doa selamat,tahlil & arwah,juga sempena nak sambut ramadhan almubarak x lama lagi..serta sempena masuk rumah baru..sebenarnya rumah bukan yg baru tapi kira macam make over la gitu..sbb asalnya rumah lama arwah FIL ku dan rumah dimana hubby pernah tinggal disana juga dizaman remaja nya...so skrg my SIL ni amik alih rumah tu dan telah di make over jadi rumah baru la kira...dari rumah separuh batu ke full batu..
ramai juga jemputan yg hadir adik beradik hubby..kira ipar duai dan biras ku la..anak2 saudara dan hubby dah ada cucu saudara jugak..so aku secara automatik dah jadi tua la ni...uwaaa..family besar pun SIL aku tu...dia kawen usia muda..skrg umur dah masuk 53 tapi tgok la wajah dia masih vouge (yg berbaju pink tu)..so dah jadi nenek vouge lagi beb..hehehe..menu utama malam ni NASI AMBENG makan share 4 org dalam dulang..maklum la mewarisi keturunan JAWA la pun..menu dessert2 pun x sempat aku snap sbb dah tercover...

apa pun layan la pic2 yg sempat aku snap malam tadi...



Ni la SIL tuan tanah......................... 2 menantu SIL yg duk posing kat dapur



anak SIL (tudung hitam) & sebelah tu menantu SIL lg (Doktor mata)...




cucu SIL Danish & Rina................................... Shakir & cousin Irfan


cucu SIL juga.................................................Hubby ku..

No comments: