Yang sudi mengikuti disini..

Sunday, February 27, 2011

PADI Tumbuh bukan di bendang no..

Salam Ahad nan cerah tuk semua geng blog ku ni..semoga semua dalam lindungan NYA dalam aman dan bahagia jua...amin..

Hari ni nak citer pasal PADI plak ek..org tanam padi kat bendang @ sawah tapi aku cuma tanam dalam rumah je la..dah makin membiak sikit2 padi aku ni..hehehe...apa je la kan..PML la pun apa lagi...

Dah tunggu seminggu baru dpt set baru ni...mmg aku menanti dgn sabaq la org kata..akhirnya tiba jua ptg semalam..dgn selamat nya..tq to kak nor @ mrs nor dari kb jauh tu..aku pun suka la...of coz suka sbb cun sgt..ni la dia..


Creamer n sugarpot ni ahli baru keluarga PADI ku..

Berkumpul dgn ahli keluarga yg lain...pinggan tu ada lg tapi snap ni je..
op tu dr seorang teman..sgt sayang..tq Leya

Teko ni walau punat penutup tu dah patah..sgt sayang..sbb warisan aruah MIL ni..

Itu lah cerita padi bukan PADI yg kat bendang tu pun...tapi bunga PADI jer...kat PML ni la kan..sebenarnya bunga hitam manis mcm ni..hanya corak PADI ni je yg aku suka sgt sbb ada kenangan masa zaman kecik2 dulu la..aruah nenek n aruah mak guna set mcm ni...so itu la yg aku suka nak simpan tuk kenangan dan mmg nostalgia sgt pada aku...bila rindu akan tgok PML ni sbg pengubat rindu dan on that time sure its make me tears...sob sob...


Hari ni x sangka plak boleh buat n3 dgn lancar dari lappy kat rumah ni...selalu slow motion je nak upload...

Dan aku just sharing bukan nak SHOW OFF hokey.....org x nak tgok aku tgok la sendiri...i likeee...PML...


Apa pun aku adalah aku --> NJ




2 comments:

h4ni3 said...

padi tumbuh di atas teko dan cawan.. hehehe

klasiklah kak N! nak nak dgn kaler hitam menawan dia tu :D

NJ said...

hehehe hanie..classic kan..
wah hanie pg bercuti yer..selamat pg n kembali yer...ole2 tuk akak tau..hikhik