Yang sudi mengikuti disini..

Friday, February 18, 2011

Adakah terdapat dimana-mana..??

Salam Jumaat tuk semua...
sekian lama x buat n3 kat sini...tu la tajuk tu tanya...adakah terdapat dimana2....mood nak menulis kat sini...ada ke yg nak tlg tulis...nape la x berapa nak rajin pulak skrg ni...tulis skit2 je pun kat fb...yg buat malas tu bukan apa slow motion je nak load pic lama sgt tunggu..letih...pc aku yg slow la tu kan..x salah kan org lain pun...line mmg al kadang slow jugak....tapi mood tu yg lebih utama kalau ada mood mmg berderet je n3 aku..skrg ni dah lama sgt rasa x menulis...mmg rindu kat kawan2 semua pun..tapi harap mood rajin akan dtg semula esok lusa..nak menulis n3..

Lg tambah dgn keadaan kerja aku pun ye jugak..nak urus keja nak urus anak2 n rumah...dear keja normal je skrg ni no more shift...830 am ke 430 pm...so time tu aku la urus segala nya...bukan anggap beban tugas aku buat pun..sbb mmg dah tanggungjawab aku pun bila dear x de kan..demi anak2 tersayang aku rela menjadi lilin membakar diri walau pedih aku tetap teruskan demi menerangi org2 tersayang disekeliling...love my family so much...

Esok pulak anak2 semua bersekolah seperti biasa..kerana ada ganti untuk cuti2 yg diambil jangka lama...maka sabtu bukan hari rehat tuk aku la...nak bawak anak2 g tgok layang2 pun x sempat lg...budak2 kan suker jer nak pg kan...pk jem..pk sesak tu..aduhhh...lalu je la kot..hehehe

Setiap hari aku bermohon semoga ALLAH memberi aku kekuatan untuk menjalani tugas yg diamanahkan untuk aku dan diberi kesihatan yg baik demi meneruskan hidup dan demi anak2 serta tugas harian ku...juga membantu suami terchenta...


Semoga kawan2 semua juga sihat dan bahagia


Sesiapa yg sudi jenguk kat sini..sudi2 la angkut award ni bawak ke rumah masing2 yer...tanda kita berkawan selamanya...tq



Apa pun aku adalah aku --> NJ




No comments: