Yang sudi mengikuti disini..

Saturday, August 21, 2010

N3 pengubat lelah..

Salam hujung minggu tuk semua..

Dah rasa lelah dan letih hujung minggu ni nak jugak buat n3..sbb tgok view mcm ni jer ubat penat kan ker..pada yg setuju tu mesti kaki kolek mcm aku gak la kan..hanya kita saje yg faham..org lain x faham udah ler..ada aku kesah...janji aku suker...koleksi baru tapi org lain semua dan ramai lama ada mcamni..tapi x kisah la sbb aku baru ada..sgt suker..senyum saje sejak dpt kiriman dari daddy mithali from ampang 2 hari lepas...so layannnnn je la ek...

Aladdin bk yg aku mmg tunggu²..sbb lum ada..maklum la baru nak kolek kan..i likee

Teko pink ni soft sgt tgok..dgn gift cawan mj tu...ermm nak kena cari kawan la tu..hehe

Org la kata.."berdua lebih baik"..tapi aku pun sukerrrr..

Cawan kangkus ni bunga oren..aku beli je mmg x de lg kaler ni..sbb kot² la nti dpt piring plak..

Dan inilah himpunan barang kiriman yg aku terima...

Tapi camane pun kalau dah hati suka..nak cakap apa pun..ada aku kesah..janji aku suker..x de hal la org lain..kalau dah terkena jebakan mcm aku nti..baru la tau..rasa la..jiwa kacau sajer lg lum dpt kolek tu..hehehe

Itu saje la yg dpt nak n3 kali ni..sikit jer pun..mana leh lawan otai kolek tu kan...gobok plak aku x de lg ni nak letak mane ek..hukhukhuk


Apa pun aku adalah aku --> NJ


9 comments:

kakcik said...

Salam N..

selamat berpuasa. Koleksi N ni, orang panggil bunga kangkung, kan? Dulu kat kg, memang ada.. tapi semuanya dah punah...

Pn Kartini said...

salam my dear sis:)

Mesti happy akak ni dpt tambahkan koleksi..:):)

Selamat berbuka !:)

ain said...

salam kak N...buka aper hr ni?? wahh..nmpaknya beraya sakan la aak ngan koleksi yg cantik mantik iteww!!!

Ibuhani said...

ingatkan ubat lelah yg asthma tu.....rupanya tambah koleksi lg.....hehehe.....hilang lelah/penat ekk dpt koleksi baru.... :)

kak ina kl said...

akak dah surut dah nafsu nak kolek ni semua..sbb tak tau nak letak kat mana dah..

selamat ulangtahun perkawinan ke 20..semuga kekal bahagia bersama suami dan anak-anak yang tercinta.

NJ said...

Salam kak cik
Selamat berpuasa tuk akak jugak.. aar kak bunga kangkung..skrg dah jadi laku semula dan antik kak..
Tini
Salam..suka la jugak..hehe
Ain
Ada la skit ain baru lg kan..bukan mcm otai tu lain ar dah meriah..
Kak ani
hehe kak bukan la kak tu penyakit x mo la kan..ala sikit2 je kak..
Kak Ina KL
Timakasih kak ucapan tu..sama2 la kita ye..aminn...
akak dah byak..mula2 pun mesti kemaruk kan kak..ermm faham2..x pe kalau x de nak letak mane..bg N jer..ekeke

||| PöJìé PööH ||| said...

Salam akak..
Thanks sudi bertandang ke blog Pojie dan jadi follower.. Ohh akak feminat set pinggang mangkuk dan teko munga² ker? Ini leh geng sama mak saya la.. Hehehe..

Love,
PojiePooh Abdullah

laila sanuri said...

wah..dh byk koleksi..letak mana tu?

CIKGU ZAM said...

salam
menarik ni, nanti boleh buat pamerann hehhee (",)