Yang sudi mengikuti disini..

Friday, October 29, 2010

Sorry kepada pemenang 011068

Salam Jumaat semua...

Nak citer pasal hadiah tuk pemenang yg belum sempat nak hantar lg...alahai kesian tol menunggu...dan hari ini dah siap sedia wrapping dan nak hantar...semoga berjaya misi menghantar hari ini..

Hadiah nya kalau x seperti mana jangkaan pemenang tu,jgn marah ek..sbb mmg niat nak bagi hadiah ni la pun...masih baru dan belum pernah guna...dulu mula² join hunting antik ni..antara set yg mula² jumpa la ni...sayang jugak tapi dah buat contest kena la bagi sbb dah niat lg pun..jgn mungkir janji la kan...x baik tu...



Set OCERA brown...dapat kat kedai MELAYU Jb...


Kepada pemenang (Azita Zain) semoga terima seadanya...lain kali boleh buat contest lg ek...insyallah..


N3 stop kat sini je dulu...idea x dak la nak sambung ayat lg..



Apa pun aku adalah aku --> NJ



2 comments:

kakcik said...

Cantik set tu - piringnya agak besar, boleh digunakan untuk isi makanan. :)

NJ said...

Kak ciks
Salam rindu kak..hehehe
Set ni mmg nampak besar piring tu sbb cawan dia pun boleh tahan.. sekali minum secawan dah cukup..hehe