Yang sudi mengikuti disini..

Tuesday, December 21, 2010

N3 tertunggak (Selamat hari lahir sayang....Norshamimi 15 tahun)

Salam Jumaat tuk semua..semoga semua berada dalam sejahtera dan didalam rahmat ALLAH hendaknya..

Hari ni nak share cerita yg berlaku 15 tahun yg lalu (17/12/1995)...dimana waktu itu..aku sedang menahan sakit untuk melahirkan anak ke 2 ku...di HSA JB...setelah hampir semalamam masuk wad...jam 6 pagi aku terasa sgt2 sakit yg tidak dapat tertahan lagi..so nurse suruh aku ke bilik rawatan...kerana nak dipecahkan air ketuban..dah lepas tu..korang tau la kan..sape yg dah pernah bersalin tu...sakit bertambah2 lagi la..hanya ALLAH saja yg tahu rasa hati ni...tapi x lama juga lepas tu..aku dimasuk kan ke wad bersalin...tepat jam 9 pagi...17 December 1995..selamat lah lahir seorang bayi yg sgt comel kedunia ini secara normal..seberat 3.5kg..cukup sempurna..syukur pada mu ya ALLAH..yg kuberi nama Norshamimi (maksud nama tu adalah Yang Berbau Harum) semoga berkat nama itu MIMI akan mengharumkan nama baik keluarga dan diri sendiri bila dewasa nanti...ku panjatkan syukur kehadrat Illahi kerana kini usia anak comel itu sudah menjejaki 15 tahun hari ini...sudah remaja...kudoakan semoga mimi akan menjadi anak yg solehah dan berjaya dalam pelajaran dan hidupnya dimasa depan....mama n ayah sayang mimi sgt2 n selalu... ketahuilah anakku bahawa kami sbg mama dan ayah sgt mengasihi dirimu dan jua adik beradik yang lain sepenuh hati kami...kami selalu berdoa agar dapat memberi yg terbaik kepada kamu 4 beradik...kerana kamu semua amanah ALLAH untuk kami...insyallah...


Semoga kejayaan dan kebahagian mengiringi mu anak ku...love u so muchhh....





Apa pun aku adalah aku --> NJ






No comments: