Yang sudi mengikuti disini..

Thursday, June 10, 2010

Contest gambar Best by AsaDa


Salam Khamis semua...salam rindu tuk kawan² semua...

Hari ni buat n3 nak masuk contest la pulak...tadi jalan² g tgok kat umah AsaDa ada contest ni...tertarik nak join..hati ni masih dilanda kureng nak buat n3 lagi..sbb masih belum FREE lg...tapi gagahkan juga...sbb contest ni menarik hati aku....lg pun saje nak letak pic yg rasa boleh jadi kenangan aku sendiri...

Syarat kena jadi follower AsaDa.....dah follow pun...
Buat n3 ni....harap menepati la yer..banner dah letak kat atas nun tu yer..
Ini lah pic nyer..


Gambar ni adalah semasa majlis perkahwinan adik lelaki bongsu aku (Azizan) di Pandan KL 6.6.2009 (dah setahun)...majlis sebelah perempuan (adik ipar ku Nora)...kami ke KL dan dapat berkumpul ramai² macam ni..rasa sangat seronok...bukan senang nak dapat berkumpul ramai² macam ni..sbb kami berjauhan...abg yg sulung sorang je yg duduk di Kedah (kg aku la tu)....tapi kami duk di Johor (4 beradik) di KL 2 beradik....dan aku paling suker sbb kaler baju family aku mmg sedondon biru...ada yg x sama tu..sbb dorang x siap tempah baju dari kain yg sama...aku dah sponsor kain sedari awal 3 bulan sebelum majlis dah pun (import dari JAKEL)...sbb tu la x semua sama...(hishhh...kalau x kan lg cunnz..dalam hati la kan..hehe)..apa pun ini adalah kenangan terindah dalam hidup aku...i miss the moment ...

Ok tu jer la rasa keterangan mengenai pic ni....so sape² yg berminat nak join contest.. jom pi tgok kat sini http://akudakmalaysia.blogspot.com/




Apa pun aku adalah aku ---> NJ




1 comment:

kakcikseroja said...

Mudah2an N terpilih sebagai pemenang contest ini. :)