Yang sudi mengikuti disini..

Tuesday, June 29, 2010

Lama x n3 yang ni....

Salam semua...rindu la nak n3 citer masak pulak ni..tapi masak simple sgt² (Ahad lepas dah ni pun)...sape nak kutuk ke x pe..ada aku kisah...janji family aku makan kenyang..senang hati....bosan gak asik ayam jerk..walau anak² x jemu kalau hari² ayam..tapi sesekali menu mcm ni mmg habis nasi seperiuk..rosak diet ku segala pun..hancusss...x kisah la janji sihat...yg ni nak tepek lagi pun bukan apa..aku dah pandai sikit snap pic tuk select kat cuisine tu..so terang la skit..x la blur mcm sebelum ni...aduhhh lambat tol ar baru nak pandai guna selection DC tu ek...selalu asik blur..kali ni..taraaaa.....

Sambal tumis ikan bilis jer..tapi letak dalam OC merah ni..ermmm

Akhirnya..pic ni berjaya aku snap dgn jelas nyer...huhu

Ini pun nak tepek..(suka aku ler....)

Dan inilah set yg complete...makan sampai kenyang ek..

Lama x n3 masak ni pun...sekali keluar menu senang cenggini...x kisah la tu..asal dapat makan..sesekali layan jugak menu ni...licinnnnn....aminnnn



Apa pun aku adalah aku --> NJ




4 comments:

ninie's corner said...

sesekali mkn lauk yg simple camni la yg menambah selera.....sampai bertambah2 nasi.....

Ibuhani said...

heheh...simple tp sedap.....mestilah famili makan sampai licin!

ratusiput said...

sedapnye kak NJ.cam ala2 kampung gitu...nak sikit...ratu dh 6 bulan tak sentuh dapur ni...bis anak2 pun bkn mkn sgt...kalau cik kitol ade tu lain gak smangatnye nk masak2...slalu ngecek lauk mak je mkn siap2 balik keje tu..ehehe..

NJ said...

To ninie..
tu la kan..abis ler rosak diet akak...haha
To kak ani
Tu la kak sesekali layan jugak..asik lauk ayam jer bosan..kena plak time musim ujan plak ni..huhh
To ratu
Dah licin..lain kali ek..hehe.. Senang la tu mak dah tapau siap2..tapi mmg ar hubby x de..balik keja dah malam..penat kan..