Yang sudi mengikuti disini..

Friday, July 2, 2010

Menu semalam

Salam Jumaat yang mulia tuk semua...

Curi masa jap ni nak jugak n3 ek...alahai..bukan apa..rasa meluap nak n3 tu mmg ada cuma masa dengki x izinkan jer...tapi pun n3 apa je ni...menu semalam..dah snap pic kena la tepek kan....(suka aku ler..org x kisah pun)...tu la blogger nama nya..citer kena ada gambar kan...x de gambar x besh ar..

Ini lah yg masak tuk family semalam...tapi aku x makan lauk tu..sbb makan nasi + durian + air garam.. yummyy..durian pontian..beli jerk..x de makna nak kutip kat kebun...



Itu jer la menu semalam...malam ni goreng mee basah jer dah ler...nanti ada masa hapdate lagi kat sini yerk..

Aktiviti hari ni...pagi pegi sek agama reen amik penyata...siap kul 11..balik umah prepare tuk anak lunch..pegi kedai..siap kan myeg roadtax customer...dah la semalam dihujani problem semua customer ada saman PDRM...adusss...semua nya problem la tu kat aku...alhamdulillah dah settledown hari ni...aminnn

N3 stop dulu kat sini...lepak sehhh...



Apa pun aku adalah aku --> NJ



4 comments:

HASNAH said...

nj, best la menu ari ni tu...
skrang ni musim durian kat tempat saya jugak..ermm...best!!

Azmiezas said...

kak, sedap kan kalau makan pulut durian ngan santan..yummy..yummy..

Kakcik Seroja said...

Salam N..

kakcikpun pernah makan nasi (kena nasi panas baru sedap) dengan durian + air garam. Kalau orang Utara, rasanya mereka makan pulut macam tu. Sodapppp (bagi yang suka). (^_^)

ain said...

salam kak N...sekrg ni mmg tgh musim durian kan. tu hari abah sy beli durian kat pontian gak, saya pun melantak dlm 3 4 ulas je. aduhaiiii.. pas tu saya tumbang kak!! peninggg!!! punyalah power!