Yang sudi mengikuti disini..

Friday, July 9, 2010

Masak dan makan..

Salam Jumaat yang mulia tuk semua...

Nak n3 masak² ni yg dah lepas pun..hujan² ni lapar la pulak jadinyer...bukan apa baru sempat nak n3 je pun ni..bizi sgt tu tidak tapi tuntutan masa x mengizinkan nak berceloteh kat sini..nak buat n3 pun kena upload picas lagi..amik masa kan ke...tapi aku nak jugak n3...suka aku la nak buat camane kan...ada aku kesah..korang x kisah x pe la...hehehe...syok sendiri pun x kesah la...janji blog aku...tulis sendiri..bukan taip guna jari org lain kan ker....

Masak x seberapa pun nak n3 jugak...janji hubby dan anak² ku kenyang perut senang hati aku..itu la matlamat aku yg utama..aku pun bukan pro yg terror masak sgt..boleh la setakat family 6 beranak tu...aminnn..syukur rezeki ALLAH bagi...

Asam pedas ayam + tomato (request by Dear)

Sayur campur sawi+kobis+encovies 

Dan..Ayam goreng (Shakir la ni x kuat pedas lagi..)


Hari² pun makan kan ker..kena la masak tuk family..kesian kalau dorang lapar...aku ok lagi no hal nyer..x masak nasi pun beli jugak kadang tu..sesekali tukar menu la jugak kan..nasi jerk..jemu beb..masa x izinkan pun kadang..tunggu aku masak kalau dah balik kul 7 tu..bila nak dapat makan..mau kebuluran plak dorang...kesian kan..


What ever laaaa...

N3 stop kat sini dulu...


Apa pun aku adalah aku ---> NJ



4 comments:

ain said...

salam kak N...lama akak tak on air. ayam goreng ada lg tak...nakkkkk!!!

Azmiezas said...

Air tangan sendiri lagi best kan kak??..

w/pun berlaukkan ikan goreng..

NJ said...

salam ain
Ayam goreng budak2 suka..mak budak pun suker..hehehe..dah licin arrr..
Salam Zas
Tu la masak sendiri dah kira jimat dan makan pun nyaman jerk..walau simple..

CIKGU ZAM said...

salam kak,
gembira dengan kemunculan semula akak, ahhaha, selamat menulis kembali ya