Yang sudi mengikuti disini..

Monday, August 17, 2009

Jam 2 petang Isnin...

Apa nak buat ni...kat luar tu hujan turun dengan lebat nya...aku sorang2 kat sini...sambil kemaskini data ofis..kemas2 apa yg patut..kadang2 fengshui susunan pun kena berubah-ubah..sbb aku & hubby mmg suka mcm tu...jemu tgok kalo asik duk setempat jer...so aku sempat snap la pic2 ni dalam suasana hujan lebat kat luar tu..customer pun x de kan...

apa yg ada ek...layan jer la...


Ini lah wajah ofis ku.....


Ruang ni tuk yg nak beli kereta dan tempayan tu hubby la dpt kat pontian..hubby mmg minat barang2 antik mcm tu...tempayan lama tu..


Apa lagi yg ada yer...emm...ini lah dia..yg memboleh kan kami membuka kedai dan bisnes mcm skrg ni...lesen perniagaan..sijil SSM...sijil2 kelayakan agen setiap syarikat yg kami jadi wakil..dan juga sijil2 penghargaan tuk hubby dari CIMB Wealth Advisors atas kecemerlangan hubby..dpat Top Trust Nomination case last year 2008...(Trust nomination tu tuk investor yg melabur dgn CIMB WA kira wasiat @ penama)



   












2 comments:

jalilah_jy said...

bangganyee akak tgok anak melayu berjaya dlm bisnes..semoga terus berjaya...amin

NJ said...

timakasih banyakkkkk kakk...insyallah doakan kami akan maju terus maju...aminn