Yang sudi mengikuti disini..

Friday, August 28, 2009

Koleksi ku yg x seberapa..

Saje nak letak gambar koleksi aku yg x seberapa ni...sbb ari tu g jalan2 kat umah en mat gebu tgok koleksi dia..mak oi rabak seh mater tgok..so apa lagi teringin gak nak publish kat blog sendiri..tuk sendiri tgok gak..lg pun dulu x de blog sendiri..skrg la baru nak dpt letak gambar koleksi ni..ni pun baru sempat amik pic separuh je..ada lagi yg lum sempat snap pic lg..tgu la nti ada masa akan upload tambah plak..semua ni ada kenangan tersendiri sebenarnya..dan lagi hubby pun suker perabut jati n barang2 antik yg lama..dan pelik2 tu pun..so kami ada minat yg sama..cuma hubby x suker amik2 pic mcm aku la pun..tapi menyokong minat aku dah kira ok la tu kan..


Teko n cawan milik aruah MIL aku..lebih dr usia hubby rasa nya jangkahayat brg ni

Yang ni aku pun dpt 1 biji jer..yg ni set arcopal tapi ada citer gak..


Yang ni pinggan tambah aku ada 3 n pgn makan ni ada 2 jer..


Set Vantage kesayangan ku..hadiah hariraya masa keja di KISWIRE dulu..dan aku beli lagi 2 set dgn pekerja Indonesia yg bujang tu..dpt la murah beb..dan ada lg set lain beli dgn PENAMA..tapi lum sempat snap..


No comments: