Yang sudi mengikuti disini..

Sunday, September 6, 2009

Hari exam..!!!!

Semalam dah pegi seat exam TBE - Takaful Ikhlas...dalam masa sama aku ni rasa sgt2 pelik dan sedey pun ada..dalam dewan exam tu..tajuk EXAM TAKAFUL...tapi muka org2 yg duduk exam tu..cina apek nyonya segala..sedey la sbb TAKAFUL tu kan membayangkan agama kita..tapi org yg jadi agen tu..nyonya..apek..amoi plak.. camane tu...sedey kan..camane la dorang citer dgn client pasal TAKAFUL tu pun..ish..silap2 jadi citer lain plak..ish susah nak kata la..sbb aku ni pun kira terpilih la tuk jadi agen TAKAFUL IKHLAS...dan dalam TAKAFUL IKHLAS ni mmg x de sama sekali org yg NON MUSLIM tuk jadi agen..jgn mimpi pun la..tapi yg lain tu ada..dan ramai sgt2 org non muslim jual produk yg HIDING disebalik "Wording" TAKAFUL tu...apa pun aku dan hubby harap kami dah pilih syarikat yg betol dan kena buat pun betol2 la kan..

Balik citer pasal pegi exam tu..bertolak dari rumah 1.25..tup2 tiba area Plentong dah jem teruk jgak tapi nasib jem bergerak..aku dah risau je takut x tiba ke Sek Men Sri Perling on time 2.30 nti..tapi alhamdulillah..tiba jam 2.15..parking sesak giler..ramai tol apek..nyonya amik exam..dgn keta mewah dorang lagi ler..aku jauh gak menapak nak ke dewan exam..alhamdulillah lagi kerana aku dah ready tuk jawap soalan..bukan riak..tapi aku dah last study sehari sebelum dan pagi tadi ada baca sekali lalu..dan ada soalan yg mmg baca tu plak keluar so aminnnn...semoga lulus nanti..insyallah...

tepat jam 4.20pm dah selesai jawap semua soalan..dan aku pun beredar keluar dewan..dalam nak balik tu..terfikir dah sekali lalu singgah jap la kat tempat yg mmg nak pegi tapi x berkesempatan sampai hari ini..so drive belok la ke Tampoi Indah tu....
Ini lah tempatnya...


Kedai tudung ARIANI la..nak beli tudung la pe lagi..hehe


Dan ini lah barang yg dapat beli..2 tudung jer..

Dan ini je la menu berbuka hari ni..Mee bandung muoorrr...hee..x la..mee bandung ar..dan kuih beli jer lapis kacang hijau dan cucur badak...

Mee bandung
Kuih lapis kacang hijau + cucur badak

No comments: