Yang sudi mengikuti disini..

Tuesday, September 8, 2009

Sederhana Itu amat baik..


Semalam dapat ini...x la mahal macam jenama yg BRANDED ratus2 hengget nak beli..tapi lum tentu ley bawak g solat kan..so 1 tuk aku 1 tuk dear...TQ DEAR sbb belikan..tapi bila dah anak2 dara ku nampak mmg harum semerbak 1 rumah la jawabnya..di oles2 semau dia..lg2 yg no.3 tu mmg over acting kalo bab melaram apa saje..apa nak kata nama pun anak dara kan..layannnn jer laa...



Ada yg nak beli meh la..ada diskaun spesel nih..


Yang ni my dear hubby punyer...hitam itu menawan..


Ni tuk aku la kan...emm..putih itu suci..


Dan anak2 pun asik tanya jer.."Ma bila nak g beli baju raya ni...dah nak raya ni...?????" aku nak cakap apa lagi..g tanya ayah ler..mmg lum berkesempatan lg bawak anak2 g soping..maybe minggu ni la kan..tuk anak2 je la nak meriah2 pun..aku x kisah apa ada terima seadanya..oh ye 10/9/2009..ada J Card sale Jusco Permas Jaya...hereeee i comeeee....boleh la soping baju2 santai anak2 sekali plus baju t-shirt2 tu kan..tapi tunggu bajet dari dear jgak ni..org laki2 ni mmg la x pk anak2 tu dah excited nak raya..dia selamberrrr jer bila anak2 tanya..akakkk la jgak nak layan pertanyaan anak2 yg meningkat remaja tu pun...apa nak kata..itu la nama pun MAMA kan....aku la kaunter pertanyaan kat rumah...apa pun tuk anak2 aku akan beri yg terbaik dan tidak lebih2 dari kemampuan diri dan poket dear..bersederhana itu lebih baik...aminnnn




No comments: