Yang sudi mengikuti disini..

Wednesday, May 19, 2010

Jem dari petang ke malam ke pagi...

Salam Rabu semua

Fuhh tajuk mmg org tengok jer dah penat..apa lagi kalau duduk dalam jem macam tu....tapi tajuk je gempak..padahal masa lain² pun....tapi jem petang semalam tu mmg menyakitkan hati..kaki dan perasaan....melihat gelagat pemandu malaysia yg mmg..isshh susah nak cakap la..korang sendiri tau la kan..highway pasir gudang pulak tu..fuhhh lu pk la sendiri beb...mmg dari 2 lorong jadi 4 lorong dah pulak haa..dgar kat radio kata ada lori terbalik..sekali dah tiba giant plentong hubby dah x larat nak menekan je keja kata dia..(hahaha aku duk sebelah la time ni...)..kalau aku pun mmg x larat nak terus kan..gerak mcm semut jer jem tu...org jalan kaki lagi laju masa tu...


Waktu ni kul 5.40 ptg Selasa 18/5/2010

Kami ni balik dari kursus kat Palm Resort Senai...kursus Takaful Malaysia la pe lagi..jem mula dari jambatan TM pandan tu..nak tiba Giant tu je dah amik masa 25 minit...dear decide benti kejap la rehat kaki kat giant..so kami jalan² jap la berdua...(bukan senang ni dah dpt chance berdua²an jalan² skrg ni)...masa emas berdua ni...masuk giant konon kejap je..sekali jejak gak la kul 7..kopak gak la rm150..beli brape je barang..mcm x caya pun ada..tapi tu la hakikat nilai duit skrg...minum jap..dah gelap jerk..keluar balik tgok masih lg jem..aduh..

 

Waktu ni jam 7.15 malam..(18/5/2010)

Alhamdulillah selamat tiba rumah jam 9 malam tuhh...(nak ikut kan kalau aku drive dari JB ke KL dah sampai dah dgn 3 jam tu - tanpa jem ar)...aduh penat betol la rasa... appointment malam tadi semua kensel...sbb dear pun penat..dan anak² kat rumah plak pe citer kan..tunda ler ke hari ni plak..

Pagi ni pulak aku kena antar mimi g sekolah sbb apa..dah terlepas bas dan hari hujan..x boleh naik motor dgn daddy dia ar...tapi dalam kepala aku dah pk pun..hari hujan je org kat area sini sure punya bawak keta g keja..mmg betol sgt..dan mmg aku dah tau tu..kuar jam 6.45 pagi...dari nak kuar taman aku je dah jem..omakk aiiiiiii....(ayat zizan raja lawak)..


Jam 7.15 pagi (18/5/2010)

Memang lambat la mimi tiba sekolah hari ni...apa nak kata..bukan suka² nak lambat...i'm sorry teacher...apa lagi nak kata..

Nasib baik aku dapat ubat penat semua tu dgn ini kiriman yg ditunggu dah tiba...dan dalam keadaan baik semuanya...terimakasih NURSALAM...yg nun jauh di kuching sarawak....sekian lama penantian ini berakhir jua...faham dgn keadaan NUR yg menjaga suaminya sakit...akak maafkan NUR x pe..yg penting selamat tiba walau lambat...akak suka sgt NUR..tq²...

Oleh kerana diri x dapat pegi hunting buat masa ni..so beli je la mana yg kena dgn kawan²..dan termampu la pun..mahal x mampu gak akak ni dik oii..

Taraaaa.....

Akhirnya berjaya kumiliki..teko comel ini...aminnn

Dapat gift lagi dari NUR..tq so much..i likeeeee

Yang ni adik beradik dia la..beli dari EIJA...lum sempat nak snap b4 ni...(lum kena gilap lg ni)..interprem dulu ek..huhu

Yang ni baru sempat nak snap pic..suruh kak yaya tampal bunga RA sbb ada plak gambar yg x patut ada..huhu..tq kak yaya..cunz tu..


Berkumpul lah adik beradik yang lain....nak cari cawan mulut J...bak kata CMG....nak lengkap kan lagi VCR yg menawan hati ku ini...dimana la agaknye kan....huwaaaa...x pe sabar dulu..lama² akan ada nanti...nak kumpul kan yg ada dulu..nti dah kemas bersih baru ley snap interprem lagi ek...

Aku pun dah letih nak menaip kat sini..so aku undur kan diri dulu...nak rehat la pulak...sambil wat keja lagi ni...tuk u alls...selamat melakukan tugas masing² dgn jaya nya hari ni...


Apa pun aku adalah aku --> NJ





3 comments:

ratusiput said...

taaaaauuuuuuuuuuuuuuuu takpe...ratu pun sama sampai umah dekat kol 9...yarabbi pnt sampai suk opis lewat arini sbb letih sgt..

ain said...

saya pun tensen bila terperangkap dlm jem. sbb tu saya sedaya upaya elakkan keluar waktu puncak!!

Cikgu Zam said...

salam,

...oh jem...oh jem,,, bukan setakat di jalan raya, tetapi jua di laman maya