Yang sudi mengikuti disini..

Friday, May 7, 2010

Roses tanda ingatan

Salam ptg Jumaat sudah..

Terharu plak rasa bila pegi umah leyazakwan in the house...ada roses ni..nama akak listed tu..aduhhh mcm tau je akak mmg suker roses kan leya ni...rindu jugak kat leya sbb lama x n3 dah tu..tapi pagi tadi terserempak dia kat maybank..cuma x dpt borak lama..sbb dia dgn BODYGUARD ofis dia..hehehe..kalau x mesti nak ajak minum ke pe kat The Florist tu...

Apa pun tq leya bagi roses ni...akak amik tampal dah ni..

Tunggu jugak kot esok ke lusa ada ke org nak bagi roses yg real mcam ni kat aku ek???.....i likeeeee...




Apa pun aku adalah aku --> NJ





4 comments:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

SIS....NJ...
salam.....alahai..cute nyer rose nie...ayu dapat gak..tapi sekuntum dari sahabat tanda ingatan...

bestkan..rasa diri dihargai

ain said...

cantik rose tu. sy pun suka gak bunga rose tp x berani nk tanam, takut kiok!!!! syiannnn dier!!!

Azmiezas said...

Happy mother's day,..akak..

SaRa_wo Sensei said...

akak..kalu sara bagi rose kat mama sara agak2 mama suka x????
hurmmm...
little bit confuse to decide which gift suit for dis mom's day..