Yang sudi mengikuti disini..

Saturday, May 22, 2010

My Princess 19th Besday

Salam Sabtu semua..

Allah selamat kan kamu...
Allah selamat kan kamu...
Allah selamat kan Norshamira...
Allah selamatkan kamu....aminnnn

Hari ini 22 May 2010...genap lah usia Puteri sulung ku menjejaki 19 tahun...masih ku ingat 19 tahun yg lalu bagaimana aku melahirkan puteri ini dalam keadaan sebagai ibu kepada anak sulung yg tiada pengalaman bersalin...hanya Allah saja yang maha mengetahui perasaan dan apa yg aku alami ketika tu...namun syukur selepas berhempas pulas nak kuar kan baby yang bernama NORSHAMIRA tu...aku sampai dah hilang tenaga semua..(lahir lah dia dgn kaedah FORCEP)...lekuk tempurung kepala bahagian dahi tu...nasib hilang x de lagi dah skrg...masa tu pk sekali je la aku bersalin lepas tu x mo lg..hahahaha (masa tu la..)..tapi lepas anak dah besar akan ada rasa nak ada baby pulak..korang yang faham dan dah lalui je tau kan...

Tuk cham...
Mama sayang kamu sgt..mama doakan cham akan berjaya dalam pelajaran dan mendapat pekerjaan yg baik untuk masa depan nanti..kerana mama dan ayah tiada harta untuk diwarisi hanya mampu memberi pelajaran sbg bekal untuk berjaya dimasa depan..doa kami x akan putus buat mu anak ku..i love u so much darling..

U r my princess darling..lov u muahhh..

Plan nak ajak dinner...tgah plan nak pegi mana yer?? sedap corner?? tepian laut?? secret resepi?? (Jusco ada sale mula hari ni..haha)...tink...tink....(ni anak besday mama plak amik chance nak makan ek..huhu)..


N3 stop kat sini dulu la yer..jumpa lain waktu..



Apa pun aku adalah aku --> NJ



10 comments:

SaRa_wo Sensei said...

wish a big Happy Birthday from me to ur daughter akak...
may Allah bless her in all what she doing...

eynda said...

Selamat hari jadi utk anak kak N :-)

ninie's corner said...

hepi bday Cham...belajar rajin2... semoga segala impian kan jd kenyataan................

ima said...

happy birthday to cham...moga sentiasa dirahmati olehNYA...

Ibuhani said...

Salam N......semoga Allah SWT selamatkan Cham, jd anak yg sollehah n berguna dunia akhirat. Sebaya Fara, anak k.ani yg no:2...... :)

♥cybermummy♥ said...

Happy birthday ,
Auntie kat sini doa kan semoga panjang umur ,di murah kan rezeki, di beri kesihatan yg baik dan menjadi anak soleha buat kedua ibu bapa ...
Psttt.. jgn lupa minta mama and pap belikan hadiah yg best2 :p

♥LOVE2COOK♥ said...

Belated Birthday wishes to Ur princess kak! May she excel in whatever field she's in! ;)

NJ said...

To all my frens
TQ for wishes...dan cham hepi for all ur wishes....tq frens..

leen hussain said...

happy belated birthday cham...sorry ler...bizi tak perasan n3 kak n ni...semoga menjadi anak solehah dan mampu membahagiakan mama dan ayah yaa...

NJ said...

To leen
timakasih auntie leen...faham bizi tu..semoga anak leen juga sihat ye..