Yang sudi mengikuti disini..

Monday, May 24, 2010

Makan kek

Salam Isnin semua..

Semoga semua x kena monday bluessss la yer..kalau kena jugak cuba² la bawa bertenang...tarikkk nafassss dalam²..lepasssss...x pun g cuci muka kejap..minum air suam....mesti fresh up semula...tu aku buat masa keja makan gaji dulu ar...skrg no problem pun..hehehe jgn jeles ek..

Ni nak tepek pic kek tuk besday cham (dah lepas pun)....mocca kek -- ermmm yummmyyyy...(nak beli SR x tercapai langkah ku...maka ni je la..) 


Rasa nya n3 ni paling pendek dalam sejarah aku n3....hahahaha aku x de idea dan letih duk tgok pc ni jer..nak balik umah kejap ni nak amik cham dah abes kelas....see u all in next storey hokey..



Apa pun aku adalah aku --> NJ




6 comments:

SaRa_wo Sensei said...

wahhh...
sedapnya kek...
yummmyyy,lapor kek baskin robin la pulak..hehehehe

kakcikseroja said...

Salam N.. kek buat sendiri ke? Nampak sedap. :)

Happy birthday Cham..dah besar anak dara mama..

ain said...

salam kak N...kek ada lagi takk? nak sikit.hihi

anyway happy belated bday utk cham.

LanaBulu said...

moga kak success selalu..
kek tu huloq2 la mai sini sama noo..

NJ said...

To all
Timakasih semua dgn ucapan..

Kek dah licin..beli ler..SDS tu kan ker....mane nye nak buat..x pandai membaking pun ni...tau kek tunjuk jerk..huhu

LB
X dan nak huloq pi dah licin kena sapu kek tu..hehe

eynda said...

Mocha kek...mesti sedap!! :-)