Yang sudi mengikuti disini..

Friday, May 7, 2010

SETAHUN SUDAH


Salam Jumaat yang mulia tuk semua sahabat² yg berkunjung kesini...

Hari ini 7/5/2010...maka dengan itu..genap setahun sudah usia BISNES yang aku telah ceburi ini dan juga penubuhan IFTIQAR IKHLAS...doa dan harapan ku agar kami dapat bertahan dalam bisnes ini dan akan lebih berkembang lebih maju kehadapan...juga mendapat sokongan dari kawan,teman dan juga sahabat² sekalian dari mana jua yg sudi berurusan...ada juga rakan maya yg juga sudah bersua dialam nyata menjadi customer IFTIQAR IKHLAS...terimakasih tidak terhingga pada mereka...sokongan amat dialu² kan untuk menambah bilangan pelanggan kami...walau jauh beratus kilometer urusan on-line hanya dihujung jari boleh diuruskan...zaman canggih ni kan...sebut jer nak ke tidak..itu sajer...siappppp...

Dgn ini aku juga ucapkan selamat maju jaya untuk IFTIQAR IKHLAS...semoga bertambah berkembang maju dan doakan kejayaan bisnes kami ye kawan² dan sahabat² ku..ikhlaskan hati kami dalam berurusan..dengan telus dan jujur..


Perkhidmatan yang disediakan :

- Insuran kenderaan
- Cukai Jalan kenderaan
- Urusan JPJ - puspakom,tukar nama,cukai jalan tamat tempoh
  melebihi 1 tahun dll
- Insuran hayat (Perlindungan dan simpanan) - (Takaful Ikhlas)
- Insuran non-motor (Takaful Malaysia)
  (Kebakaran - rumah dan bangunan)
  (Insuran Liability - untuk projek pembinaan)
  (Insuran berkelompok untuk pekerja² syarikat yg melebihi 50 org)
- Unit trust (Pelaburan dan persaraan)
- Wasiat - Amanah Raya 
- Menjual kereta baru (Proton,Perodua & Toyota) - boleh trade-in
  kereta lama anda.
- Pembayaran bil² semasa

Promote la pulak yer kat sini...tapi x promote mana org nak tau kan apa kami ada..itu lah cara bisnes..diam tanda org x akan tau apa kita buat..tapi bukan SHOW OFF hokey...

Doa ku semoga aku kuat berusaha dan tabah menghadapi dugaan dalam dunia bisnes skrg ni...demi anak² ku semua..semoga kejayaan milik kami jua..insyallah



Apa pun aku adalah aku --> NJ





8 comments:

leen hussain said...

salam kak n....selamat dan semoga bertambah-tambah maju dengan bisnes yang diceburi... dan semoga setiap urusan itu dipermudahkan Allah swt...aminn

NJ said...

Salam leen
timakasih leen dgn doa dan ucapan leen..semoga kita sama² maju kehadapan yer..

we support each other...

ain said...

salam kak N!hp anniversary utk iftiqar ikhlas. semoga bisness kak N melangkah maju lbh jauh lagi.

http://www.blogspot.com said...

salam kak n....suke tgk kengkawan berjaya....semoga kak n lebih berjaya lebih nih....

taditak leh nak berbual lame sbb ade yg yg ikut klu tak mahu ajak kak n ngeteh kat belakang tu tadi...

kakcikseroja said...

Tahniah N..

semoga bisnes N dan suami akan terus berkembang maju. Sama pulak tarikhnya dengan tarikh lahir Bangcik.. :)

Mummy Amelynn said...

alhamdulillah dh setahun dh bisnes kak norma...bila ler kita nk bukak kedai senirik pulak...doakan kak , kedai kita sblh kedai akak...aminnn...hik3

NJ said...

To Leen
Timakasih yer..insyallah dgn izinNYA
To AIN
TQ for wishing ain..terharu ni ain dah muncul semula..
To Leya
Timakasih leya...haaa tu la kan..baru plan nak suh org dpt gaji belanja akak kat The Florist tu..hehe
To Kakciks
Timakasih kak...
To Mummy amelyn
Insyallah kalau nak boleh.. kena tawakal dan tekad nak buka kedai.. kalau x serius jgn try2 jgn.. sebelah kedai akak..ok gak sbb area sini pun x de lg bakery bagai tu..ada la kedai kek yg.. susah nak komen..huhu

laila said...

gud luck kak normah..
semoga terus maju..insyaallah..
nx enry cite la pengalaman macam mana leh bukak kedai tu..mana tau leh jadi mentor kite..