Yang sudi mengikuti disini..

Saturday, February 13, 2010

Bila musim cuti hati pun rindu...


Salam Sabtu tuk semua..very sure ramai yg sedang nak menuju ke kampung halaman sbb cuti panjang dan cuti sekolah seminggu...juga ada yg pergi bercuti...x kurang juga ada yg kena bertugas...bagi aku dan family x kemana..kerana hubby kena bertugas..so aku la kena ambil alih tugas memotivasi kan anak2 kenapa hubby kena bertugas dan kenapa x dpt pegi bercuti..lg pun aku dan hubby sama2 dah x de parents masing2....so kami mmg lama x de istilah BALIK KAMPUNG.....apa nak kata ketentuan illahi kena redha walau jauh disudut hati aku mmg rindu saat mcm tu...nak citer mmg sedey giler beb tapi kena redha se redha2 nye..takdir illahi menentukan..cuma kesian dgn anak2 jer la..kadang tu terfikir ada ke org yg sudi nak dijadikan MAK ANGKAT...org yg x de anak atau yg ada anak tapi x ramai..kalau ada yg sudi sila2 lah beritahu yer...ada jugak kawan2 yg senasib aku..dpt mak angkat yg baik hati dpt gak la melepas rindu pada mak kandung...ada jugak rasa jeles aku tapi apa nak kata...

N3 ni x de nak citer panjang pun..tapi aku nak beri pada semua sejambak mawar sempena bulan kasih sayang ni...tapi x la ikut adat org putih yg sambut esok tu....jauh sekali...aku berkasih sayang setiap hari dan sepanjang tahun...tuk teman2 blog yg sudi mengenali diri ini diucapkan jutaan terimakasih...dan roses ini sebagai tanda kasih sayang ku pada semua..i love all of u frens..



Selamat bercuti...


Apa pun aku adalah aku ---> NJ




6 comments:

Ibuhani said...

love u too N.....n tq 4 the roses...hehehe....samalah kita=x gi mana2 pun. Kat umah jer ngan anak2....kemas umah, gi makan kenduri hr ni, esuk n lusa....slmt bercuti gaktk N & famili :)

azlina said...

salam kak n..
sayu dan sedih plk ina baca n3 akk hari ni..kak emak ina ada jom kalau sudi blh jadi anak angkatnya..
btw
rak tu nasib ada pakar bedah sukarelawan..berpeluh2 juga le hendak selesaikan..operation tu..

Azmiezas said...

Kak, sayang akak jugak...

Mama Khalish said...

Terima kasih kak..ros merah kegemaranku..muah..i love u too..
Samelah kite xgi mane2..layan anak2 je..sambil kemas2 umah n settlekan kerja sekolah g xpernah habis2..

Mama Khalish said...

Samalah kite kak..x gi mane2 layan anak2 je kat umah sambil kemas2 n wat keje sekolah yg xpernah habis..n thank you rose merah kegemaranku..muah..i love u too..

Azmiezas said...

Kak, jom ikut saya balik Aloq Setaq, mak saya masih ada, boleh jadik mak akak jugak,..nak tak??..