Yang sudi mengikuti disini..

Wednesday, February 24, 2010

SALAM MAULIDUR RASUL

SELAWAT DAN SALAM KEPADA NABI MUHAMMAD saw...

Salam maulidur rasul tuk semua yang dtg jenguk kat sini...semoga ikatan ukhwah yg terbina antara kita akan berkekalan hingga akhir hayat....terimakasih pada semua yg sudi berkunjung ke sini..tanpa anda siapa lah blog ku ini dan juga aku...

beberapa hari tidak mengupdate kat sini kerana ada urusan yg x dpt dielak kan dan x ber kesempatan nak n3 kat sini..terasa 4 hari terlalu lama x ber n3 disini...tapi kesempatan terhad kerana atas kekurangan waktu untuk mengadap buat n3 kat sini...akan kembali seperti biasa selepas khamis nti..insyallah..rindu seh x buat n3..dasat tuh rasa..hehehe

Semoga semua dilindungi NYA dalam kesihatan yg baik dan kecerian dalam melalui hari hari yg mendatang bersama2 org2 tersayang...

Salam ukhwah



Apa pun aku adalah aku ---> NJ



8 comments:

kakcikseroja said...

Selamat menyambut Maulidur Rasul, N. Bercuti ke mana? :)

NJ said...

kakciks
salam kak,x plan kemana2..sbb suamiku bekerja..isk isk..
dgn anak2 je la kak..

ima said...

selamat menyambut Maulidur Rasul jugak...moga kak n juga bahagia bersama anak2,w/pun suami kena kerja...

ain said...

salam kak N!! selamat menyambut Maulidul Rasul utk kak N sekeluarga juga!!!

Ibuhani said...

salam maulidur rasul juga.....maaf x lawat entry sebelum ini sbb keadaan k.ani yg x mengizinkan juga....smoga N n klrga sihat n gembira jugak.....salam ukhwah dr k.ani n klrga :)

syahbandar87 said...

salam ziarah..dan selamat menyambut maulidur rasul...

salam persahabatan

NADRI said...

dkt masjid pasir gudang ada buat ceramah maulidur rasul tak???

salamm...

NADRI said...

dkt masjid pasir gudang ada buat ceramah maulidur rasul tak???

salamm...