Yang sudi mengikuti disini..

Sunday, February 7, 2010

Cerita beberapa hari lalu

Salam Ahad semua..nak n3 cerita yg terlepas la pulak ni kan..x pe x de org nak marah pun..suka baca..x suker jgn baca hokey...x de pun aku baca sendiri jer no problem...

Last Friday tu pegi Pejabat LHDN kat JB (sebelah Plaza Angsana tu)...sbb cham ni la nak urus dokumen tuk Kolej dia..kejap jer sebab counter byak dan process mmg laju jer...bagus la dorang cepat2...


Dah siap kat pejabat LHDN tu..tgok jam baru kul 1045...so aku belok sekali la pegi mana lagi...dah alang2 dtg JB town ni kan...mmg x plan tapi kesempatan aku ni jer..bukan senang2 nak dpt pegi...so belok ke mana..kesini la..ermmm...beli la jgak 2 lai jer tudung..yg offer mmg byak..tapi kalau beli 1 percuma 1 tu yg harge rm ratus2..mahal la jugak kan...aku beli yg murah jer la...dah offer..rm35..biasa beli x offer rm55..ok la tu..

  
Dan kesini...JAKEL

 

Beli apa...ni la...nak tambah sikit2 koleksi kan...sikit jerkk..plan nak buat sarung bantal2 tuk kusyen tu je pun...

HARI SABTU...

Pagi sabtu (semalam ar tu)...pegi ke Sekolah Keb Taman Cendana - sekolah Reen la kan..sbb kena bayar yuran hari tu...aku pegi dah kul 1130 so time mcm tu mmg x ramai dah parents yg dtg..so kejap jer la dah settle..aminnn


Dah petang tu dari kedai kul 2.30..gerak g jemputan eija plak...Dewan Sri Tebrau JB...n3 x lambat ar nak upload pic plak ni....dah nak balik ni kat kedai...adussss...esok lak ar sambung n3 lagi...

Esok dah isnin so selamat kembali bekerja pada yg bekerja dan yg full house wife tu selamaanda semoga dalam keadaan sihat ceria....t memula kan minggu baru


Apa pun aku adalah aku ---> NJ

No comments: