Yang sudi mengikuti disini..

Friday, February 19, 2010

Mari lah join GIVEAWAY dari MY PASSION=NANNIE

"GIVEAWAY" Dari MY PASSION - NANNIE

Jom lah ramai2 sertai..byak tu pemenang yg terpilih bukan 1 tapi 4 org la..ada harapan la ni ek..hehehe

Syarat-syarat penyertaan untuk giveaway ni,mudah jer :

- Give away ni bermula dari hari ni 19 Februari - 3 mac 2010

- Terbuka untuk semua follower - (DAH FOLLOW) - berada dimalaysia saja..(Saya Anak Malaysia)

- Kalau boleh buat entry yang simple je tentang giveaway ni....INI LAH N3 NYER...

- Link kan blog saya di bloglist anda - SUDAH ADA DIBLOG LIST TU...

- Sila tinggal kan sebarang komen diruangan komen dalam entry giveaway ini - SUDAH YER..

- Tinggalkan jejak/link blog anda diruangan komen entry ini - SUDAH YER

- Hanya 4 org pemenang sahaja....HARAPAN TINGGI NI AKAN TERPILIH...

4 biji piring sun crown' dari Jepun dan 2 biji cawan meakin pink ni mmg menawan kalbu ku...sebagai kolektor baru la kan...org lain x kisah..tapi aku sukerrrr...cunn..so soft kaler pink tu kan..


Apa pun aku adalah aku ---> NJ


No comments: