Yang sudi mengikuti disini..

Monday, February 8, 2010

New Myvi

Salam semua...Monday blues ker???...ermm x boleh la selalu monday blues pun kan..keja tetap keja..keja makan gaji ke keja sendiri ker..tetap keja...ari ni nak citer pasal keta baru ni la MYVi.....keta saper?...ala bukan keta aku pun....keta baru...keta customer la..sbb dapat jual 1 keta MYVi tuk regular customer..baru dpt ni...bungkus plastik lagi kusyen tu...JMA..baru sehh.....bukan keta aku..mana mampu nak beli keta baru..lg nak berhutang..x kuaser ler....pening duk pk utang jerk pun...x sanggup weiii...tunggu la duit dah membukit ke..baru ley beli keta IDAMAN ku....tah bila la tu...berangan jer la aku ni...

 

 Tuan kereta duk tgok2 la keta baru dia kan..Tq En Rezuan kerana sudi berurusan dgn Iftiqar Ikhlas..


Aku tunggu komisen jer la dari Perodua...dpt la sikit2...aminnn

Apa pun aku adalah aku ---> NJ

8 comments:

eynda said...

Ingat kan kete akak hehe...

Ibuhani said...

salam N.

hehehe....rezeki org dpt keta baru rezeki N soruu masuk....alhamdulillah...happy 4 u :)

h4ni3 said...

wahh.. plat johor skrg dah JMA ek kak N.. cepat jugak. isk isk.. time gawat pun, mcm tak gawat je kan :)

Love2cook Malaysia said...

Wow, akak in car sales business ke kak???

NJ said...

eynda..
dak aih..x larat nak utang la..
kak ani..
Aminnn kak..rezeki dan kena keja keras gak ni..
Hanie...
Itu dah minggu lepas..skrg dah 6000lebih no tu..laju jer..
Love
Yup love..i do all the job that can make the money..huhu (yg penting halal)..

ain said...

laaa...baru ingat nak tompang jalan2.hehe

Azita Zain said...

apa keta idaman??? sikit2 lama2 jd bukit...!

NJ said...

ain...
nak tumpang...keta org la ain..hehe
kak ita..
keta idaman saya..sama ngan keta ain...yg merah tu...bila la nak dpt..alamak ain tau lak ek..huhu