Yang sudi mengikuti disini..

Friday, April 30, 2010

Apa kami suka...

Petang Jumaat dah pun skrg ni...aku nak n3 lagi..kalau ada yg bosan dan jemu..jelak..x pe x baca pun x pe..aku x marah..aku x kisah...janji aku boleh baca dan bagi anak² baca n3 ni...suka² je..tuk sendiri tgok dan anak² join tgok blog sama..

Hari ni x byak keja so aku layan kan je la deco² pic tadi...tapi tu la nak buat mcm ni kena amik masa pun sbb nak upload pic lg kan...tapi dah siap..dan taraaaaa....layannnnn...

Ini yang aku suker..x suka pun kena suka jugak..duk ofis ni..(terpaksa ker??)..ahakss

Yang ni pun aku suker jugak bila kat rumah la...huhu

Aku juga sgt suker roses..soo sweett...

Nak kena tunggu dear bagi..tah bila la yer..huaaa


Dear pun suka ngadap lappy jugak..malam² hari layannnn...

Ini yang CHAM suker..bear..fink lg..dah gegirl kan..

Character kartun yg MIMI suker..tgok la dagu dah sama mcm MINI MOUSE dah tu..

Mama nye pun layan jugak MICKEY n MINI MOUSE..kadang² la..

Areen pun suka BEAR...pinky² mmg dorang suker..My girl..

SHAKIR paling suker yg ni...semua nak jenama BEN-10..kang ada pulak jenama BEN ASHAARI...sorry encik ben...ampunnn 

 
Eh bukan SHAKIR jer suka Ben-10 ni..MIMI pun suka..pakai jam pun BEN-10....hahaha

Kartun kereta ni pun dia sukerrrrr sgttt...

Ini lagi lah..siap dgn gaya sekali...nak pulak kereta yg boleh bertukar tu..mane nak cari..aduhh

  
Dan yang ini kami semua suka..Man U Fan..huhu.(bola shakir)


Hobi anak² kena layan jugak...kalau x nanti kecik hati dan dorang pun ada perasaan..tapi bukan berlebihan..cukup setakat sederhana dan mampu milik...bukan membazir pulak kan..


Nota kaki : skrg ni dah terjebak dgn pinggan antik dan henglish pulak...aduhhh

 

Apa pun aku adalah aku --> NJ




6 comments:

Kakcik Seroja said...

Salam N..

suka tak suka, Isnin ni kakcik kena masuk kerja semula.. huhuhu...

NJ said...

Semoga kakcik sihat dan dapat bertugas dgn selesa ye..

Ibuhani said...

comeiilah shakir N tu...kalau nama shakir mesti comeii kan....hahaha....sbb kita pun ada anak sedara nama syakeer.....:)

Pn Kartini said...

salam my dear sis..:):)

Memang suka create photos camtu kann...tak jadi kerja dibuatnya...:):)Suka bila tgk hasilnya...:):)kreatif!!
Pe2..layannnzzzz..:)

Azmiezas said...

Akak terror la,..mcm mana buat ekk??..saya pun nak try gak..

Lawoo..

ratusiput said...

wah...sungguh kreatif kak NJ...ehehe....