Yang sudi mengikuti disini..

Wednesday, April 21, 2010

Giveaway - Chempaqa Lavender

Salam Rabu semua..

Bizi jugak...tapi nak join GA nye pasal kena buat n3 ni jugak la kejap...ermmm teruja nak join GA plak skrg ni rasa..seronok tgok hadiah² tu la...cantik² belaka...kalau boleh nak pilih kedua² kategori tapi chem kata pilih satu jer..so aku pilih yg ni....

ENGLISH LAVENDER...cantik sangattttt....ermmm


So lepas ni tunggu je la cabutan dari chem nanti...(sambil doa kan diri sendiri ni...bukan selfish tau..semua geng pun nak menang kan..hehe)so apa lagi jom join ramai² sila lah ke SINI...



Apa pun aku adalah aku --> NJ

3 comments:

kakcikseroja said...

Salam N..

semoga N berjaya memenangi hadiah yang dihajati itu. Insya Allah. :)

tunbegia said...

sungguh cantik bunga-bunga,

salamm,

Chempaqa said...

salam kak..
hahahha..chemp dtg wat spot check nie..insyallah jika rezeki akak...amintq yer sudi join..