Yang sudi mengikuti disini..

Friday, April 23, 2010

Terapi mater...

Salam Jumaat yang mulia tuk semua...

Semoga semua yg baca n3 ni akan ceria dan sihat hari ini..kalau yg x sihat tu atau sakit ke..bawa lah berehat kat diri..makan ubat kena ikut aturan dan sambil² cuci mater terapi minda kejap kat sini yer...dah lama pic ni..lum letak je lagi ni...so hari ni nak share...jgn ada yg bosan dah lerrr....sharing bukan nak showing hokey..

Lokasi kedai bunga...Di Air Hitam (Jalan ke Parit Raja ni..)

Bayangkan kalau rumah anda dipenuhi bunga² sebegini...wahhh duk dalam taman la gitewww..
Roses oh roses disana dan disini....i like rosesss

Masa snap pic ni cakap dgn eija...mesti SANMAWIA suker ni...so khas tuk SAN pic ni..hehe

Dan ini yang ku miliki...peach n white roses...tapi bukan kat kedai diatas tu...

Nak tambah koleksi lum berkesempatan lagi ni...lama x jejak SSF...mesti aku jadi ilang ingatan normal kejap kalau pg sana tu...huhu....romantika pun byak bunga..nanti² pegi...nak kena tebalkan poket dear dulu (aku x de poket..ekeke) b4 pegi tu..takut nti air liuq aku meleleh plak..hahaha

So se u frens in next n3...


Apa pun aku adalah aku --> NJ




2 comments:

CIKGU ZAM said...

salam kak,
nikmat mata sangat berharga dan tak ternilai klu mahu dibayar. Saya selalu sedih melihat insan buta penglihatan, sedihhh, sedih dan kesian sangat2. Apa pun marilah kita sama2 berdoa pada mereka

ima said...

salam kak n...lama tak jenguk sini...akak apa kabar...ima sangat2 sukakan bunga...dpt tengok pun jadilah...