Yang sudi mengikuti disini..

Saturday, April 24, 2010

Hari SABTU ku

Salam Sabtu tuk semua geng...selamat berhujung minggu

Tapi aku masih keja..no more HALFDAY working skrg ni....kalau dulu ye la..paling suka bila hari jumaat tiba sbb esoknya sabtu..so bila sabtu keja half day atau OFF sbb dulu keja selang seli OFF sabtu tu...tapi kini semua itu tiada lagi...semuanya telah berubah jauh sama sekali jadual harian ku...

Hari ini semua sekolah buat gantian untuk cuti musim raya nanti..so anak² bersekolah seperti biasa...dan aku juga mulakan tugas harian seperti biasa....sebelah pagi ke pejabat pos....renew roadtax....tghari pegi jumpa teman yg sama line bisnes dgn aku kejap..dan terus masuk ofis...settle apa yg patut...

Saat ni...nak n3 juga sbb baru abis keja tuk ptg ni..baru siapkan dokumen sorang kawan dtg buat investment dgn CWA (Unit Trust)...dan pelabur² lain..alhamdulillah dapat la sikit...aminn

Dah nak balik sbb ada janji dgn anak nak keluar beli barang ...so aku balik dulu tinggal la dear jaga ofis sampai 9.30pm nti..

mood hari ni berbaur rasa...fikir bisnes..fikir anak²..fikir adik beradik yg lama 2geder²..fikir diri sendiri yg mesti kena jaga lebih dari yg lain kerana aku perlu untuk jaga family ku..kalau aku x ok camane...dah mcm nak melalut la tu...b4 tu baik aku stop kat sini jer ok..dan layan jer la pic ni...zasssssssssss

Nape tepek pic ni plak ek?..coz aku beli durian tuk anak² hari ni...ermmm yum yum..


Have a great weekend to all of u frens



Apa pun aku adalah aku --> NJ





6 comments:

Azmiezas said...

kak,..sedapnya durian..

lama saya tak makan durian..nyum3x..

Happy weekend kak!!..

Azita Zain said...

salam malam minggu!!! sedapnya deghoyan! ptg td ada gak terserempak dgn lori jual deghoyan ni tapi nmpak cam tak selera jer...

Ibuhani said...

ya betul tu........jaga kesihatan....tp musim2 cam ni k.ani takut nak makan durina. Hari panas, durian panas takut nanti badan pun panas....hehehe....slmt berhujung minggu jugak pd N :)

Sue said...

salam kak NJ..urm..durian..mmg favourite Sue..

Cikgu Zam said...

salam kak, teringatkan zaman makan durian di ladang UPM suatu ketika dahulu, sungunh enak dan gembira bersama sahabat. Kebun durian UPM luas dan cantik, isinya juga yang terbaik,,,,,,,ummmmm

NJ said...

Salam to all..
Ermm makan sikit2 jer la..layan anak²..beli pun 3 biji jer..yg isi ok la..so dpt makan puas gak la..tapi tu bukan pic durian yg sabtu tu..itu pic lama..nti letak n3 durian yg sebenar..isi kuning lagi..durian tembaga..mmg sedap..pas tu minum air kat kulit durian..hehehe petua kan..tpai tah ye ke x tu pun..yg penting minum je air putih byak lepas makan durian..ok je..