Yang sudi mengikuti disini..

Monday, April 26, 2010

Durian Tembaga

Salam Isnin tuk semua all of my frens here...

Semoga semua ceria dan sihat² hari ini...ni citer durian tu la..yg pic n3 lepas tu bukan yg sebenar..hehehe..yg ni baru la pic durian beli on Saturday tu...3 biji jerk..tapi isi nya wow..penuh dan padat..so makan mmg kenyang la anak² pun..hubby x brape suker durian...dia jamah seulas je dah..dan ada baki 2 pangsa..(betol ke ayat aku ni..blasah je la..haha)..ada la dalam 4 ulas..aku jadikan gula durian...ermmm anak² pun suka...semalam makan dgn roti...rezeki allah bagi...aminnn..


So pada penggemar durian tu boleh la balik keja nanti singgah gerai jual durian..sbb skrg dah byak tgok ada jual pun...aku ni x de kampung so x de la nak cite balik kg musim durian pun kan...(kg sebelah hubby la)..aku mana der..sawah ada la...itu jadi citer musim mempelam pulak..ohh tidakkkkkkk..pelam siam..walllaaaa..i likeeee...

Yang ni pulak menu masak semalam..breakfast dgn anak²...hubby kena ON DUTY...sampai kul 4...masak sambal telur jerk...x snap plak pic..


Malam tadi tgok konsert jom heboh...yg last tu aku n hubby suker...tgok MAY la kan pe lagi..dgn lagu² dorang tu..jadi terkenang² pulak semasa dulu...zaman kami bercinta...fuyoooo...tangkap cintan plak ek..hahaha


So n3 stop kat sini..sbb nak n3 citer ptg semalam pulak...chowwwssss


Apa pun aku adalah aku ---> NJ

2 comments:

kakcikseroja said...

Durian sedap.. udang tu pun nampak sedap.. kalau dapat free, laaaaagiiiiii sedap! :)

NJ said...

Salam kak...nak meh dtg sini N belanjer akak nti..hehe..mmg sedap kak..huhu