Yang sudi mengikuti disini..

Wednesday, April 21, 2010

N3 citer tertunggak

Salam Rabu semua

Semoga semua teman² dalam suasana yg ceria dan bahagia dalam melakukan apa jua tugasan harian...ni nak n3 citer² yg tertunggak lama dah ni...saya gabungkan je la sekali jalan...pakej tah berapa dalam 1 pun tah la...layannnn jer la...

Bizi dgn tugasan harian yg x nyempat nak buat n3 kat sini tu la kan...ni amik masa jap nak jugak n3..rindu seh...mane ley tahan lama² x n3 ni kan....(ada org kisah.....???x kisah la janji aku boleh baca n3 sendiri dah ar...huhu)..

Awal minggu lepas (Isnin la tu)..pagi² dah mulakan tugas ke tempat ni la....Buat apa..tolong settle kan customer nye summons ler..not me hokey...

Balai Trafik Bandar Seri Alam

Balik umah dah time nak lunch selepas settledown beberapa ofis² berkaitan...masak la tuk anak²..balik sure lapar la dorang tu...kesian kalau x masak..

Siakap masam manis - feberet anak² ni

Dalam minggu lepas 3 kali turun JB town...dan ni la yang harus ditempuhi...tapi sesekali seronok juga..sbb drve dalam dingin hujan..lebat sungguh hujan masa ni...tepi² jalan mmg air bergenang ler...berterbangan air tepi jalan bila kereta lalu..mandi hujan dgn kena simbah air jalan lagi..alhamdulillah selamat tugas yg 3 kali pegi JB town tu..

Jalan Tebrau ni area Kg Melayu/Majidee

On the way balik dari JB town singgah sini...ada urusan batal geran customer dan buat roadtax la pe lagi..tu la keja aku kan..tapi aku suka coz secara x lansung aku dah dapat ilmu baru...x rugi beb..belajar dan belajar..banyak ilmu dapat..syukur masih dapat kesempatan ni...aminnnn

JPJ Johor @ Taman Daya

Yang ni pulak hubby order dgn kawan seofis dia..anak² suker aku pun suker la kan...ngap jer la pe lagi..sedap la beb..sape nak order boleh..sila²...hehe


Bizi² pun kena pk anak gak...spend time dgn dorang...bawak la pg sini...masa ni Mc D baru bukak jer..drive thru baru kat pasir gudang ni...sekali jalan la aku jumpa geng² manager Mc D tu...top up investment dorang...sambil nyelam jgn luper minum air yer (kalau aku yg nyelam sure x sempat minum air..lemasss terusss)..hahaha...nak hidup beb kena guna sebaik masa yg ada..aminnn..rezeki anak²..

Shakir @ Mc Donald Jalan Bandar Pasir Gudang

Yang ni CC order dgn azita zain..saje tuk anak² makan..kena la ikut trend kan..skrg musim CC makan la CC pun kan..huhu

Cupcake carrot..ermmm yummy..

Dan last but not least....model anak dara aku ler..posing pakai baju aku ni dah berusia lebih 22 tahun beb..zaman muda² dulu...skrg dah x muat pinggang kain tu..mane x nye..size 25 jerk..tapi sayang nak let go baju ni walau bukan baju mahal pun..so simpan la..SHUKRINA la bakal mewarisi..kakak 2 org mmg x muat gak...

Terkenang semasa dulu tgok baju ni beb....uwaaaa

So n3 yang berjela ni stop kat sini jer la ek...fuh peluh jap nak tepek pic pun ni..dah abis nak citer tuk kali ni....nak g amik order brownies plak pas ni...kat Bukit Dahlia...sape kenal kat mane????...sure ramai dah tau...tokey kek..cikgu dan bagai tu la...nti ada free aku n3 la yer...tuk u all selamat menjalani hari² dalam hidup ini dgn penuh sabar..semoga hari ini lebih baik dari semalam....chowwss



Apa pun aku adalah aku --> NJ




3 comments:

Pn Kartini said...

Salam my lovely Sis NJ....
Seronok baca urutan citer ..berapa dalam satu erkkkk..??
Suka dgn cara sis..dalam sibuk2 masih ada masa kualiti bersama family..itu yang terbaik kan..:):):)

Ibuhani said...

wah! sibuk sungguh N dgn keje n anak2....hujan2 ni drive baik2 ye....hehehe....kalau tgk baju yg anak N pakai tu, mesti N pun dulu comeii gak cam tu.....pinggang size 25!Kecik tu N! :)

NJ said...

Salam Tini
Ye tini x tau nak cakap berape dalam 1 dah tu..10 dalam 1 kot...ye tini masa tuk anak2 mesti kena selit2 jgak..
Salam kak ani
Ye kak sini dah mula musim hujan saje..lebat selalu..tapi nak kena buat keja jugak kan..tq for advise kak..Haaa tu la kak mmg kecik gilos..org mmg x caye nye tgok.. kurus ramping kak..tapi tu la kenyataan dan skrg mmg payah nak dpt balik..uwaaa