Yang sudi mengikuti disini..

Tuesday, April 6, 2010

Musim hujan..panas..kek dan bunga..

Salam Selasa tuk semua geng alam maya yang di rindui...tajuk banyak tol nak tulis ni ek..

Ada ke org nak rindu aku..x kesah la tu..yg pasti aku merindu semua geng blog yang mengenali...rindu juga nak buat n3 kat sini..sbb dah lama jugak ni bizi saje dgn tugas harian yg menuntut aku untuk menghabis kan masa dgn tugasan kerja ku..urusan rumah..anak² dan my dear..semua nya lebih memerlukan masa aku..maka n3 ni hadir juga...wahh..apa je ayat aku petang2 ni...

Hari ni pagi² dah pegi JB Town..sbb ada tugas la,...bukan suka pun..kalau x kerana ada urusan x kuasa nak pegi tempuh jem lagi...destinasi pertama ke Pej. Takaful Ikhlas (Wisma LKN)..urus dokumen customer kehilangan motor (Motor LC)..mmg hot org nak curi..kena cover insuran besar tu tau..ermmm...dah tu pegi pulak ke CWA (Cimb Wealth Advisor)..bersebelahan Standard Chartered Bank)..submit form Unit Trust la kan...dah siap..jumpa Leen pulak...sape Leen ek..Leen Hussein..tokeh LOYANGKUIH tu la...sbb ada order brownies kat dia..so dia nak deliver ke pasir gudang mmg bole..tapi aku dah turun JB Town..so janji jumpa kat sana je..sekali jalan kan..tapi tu la dia..dah jumpa Leen x snap plak pic..jumpa pun depan kedai² kat situ gak..mcm x best ar bila jumpa geng alam mya di alam nyata x snap pic..aduhhh..luperrr...sabor jer la..mmg suruh jumpa Leen lagi la tu..dan brownies Leen pun mmg sedap..coklat dia mabeles..kena dgn taste aku yg suka kurang manis..timakasih Leen..nti kalau akak repeat order kita posing² ek..hehehe..sape nak beli ley lah call ke pegi tgok kat umah Leen http://loyangkuih.blogspot.com/ macam² ada...Leen jgn lupa diskaun akak nti tlg promote ek..ekeke

tapi ni tepek pic bunga² dulu yg berbagai warna ada..aku duk tepi jalan la snap sana sini..geram tgok bunga tu mcm kaler ada..

Bunga-bunga yang gugur kebumi



Tgok dalam ni jadi mcm pink plak..tgok real mmg PURPLE..cantik sgttttt
Haa yang ni baru mmg kaler PINK...tapi jauh la pulak..bukan senang nak dpt angle snap pic ni..tepi jalan je ni..ada kena marah dgn org lain kang..tin tin pon pon..ekeke

Ini lah brownies nye..coklat dai mmg mabeles..ermm jgn ada yg telan ayaq liuq no..huhu

Ok tu je nak citer n3 kali ni..x sempat nak citer pjg²..byak lg citer..simpan la tuk esok² plak..jgn ada yg bosan dah ler..

Jumpa lagi ye..


Apa pun aku adalah aku ---> NJ




8 comments:

Anonymous said...

salam kak n...pekabar,sapa kata tak de org rindu...ima pun sama akak jugak windu bangat...memang cantiklah akak dipasir gudang sekarang...pokok2 semuanya berbunga...berbagai warna pulak tu.

leen hussain said...

kak N...dah ler jumpa tepi kedai sapa2 ntah ekk.... memang nak kena jumpa lagi ler tu jawabnya..heeee

ratusiput said...

iskk bukan terliur lg ni tgk brownies tu kak NJ tp tak tercekik air liur...eheheh...

Ibuhani said...

hehehe....ada...k.ani rindu nak baca blog N....slmt bekerja N :)

Unknown said...

sedapppp....nyaaa

NJ said...

Salam IMA
Ha tu la kan ima..cantik² sgt kan..tq ima rindu akak jugak..
LEEN
Mmg nak kena repeat date pas ni leen..nak snap pic nye pasal..hehe
RATUSIPUT
Jgn la tercekik plak ek..nak..sila la order..jgn malu..kan Leen kan..
KAK ANI
Timakasih kak..N pun rindu akak..timakasih sekali lg kak
LB
Memang sedap la LB..ekeke

tunbegia said...

musim bunga luruh dan hormon dah naik ke batang hidung tuh, ;-P

salamm,

Masayu Ahmad said...

salam perkenalan kembali

terima kasih sudi singgah, saya ziarah kembali