Yang sudi mengikuti disini..

Wednesday, April 14, 2010

Jom joint Giveaway Saidah

Salam Rabu semua

Tadi lalu g masuk umah mrsnor...ada nampak set vcr yang aku suker...sekali tgok rupanya ada GA dari saidah, apa lagi aku pun terus teruja nak join...apa lagi kawan² meh la join sama mane tau rezeki ada kali ni..banyak hadiah pun...harapan nak menang tu ada la kot kan...insyallah..

Geng antik semua dah kenal saidah pun...mmg banyak koleksi antik dia tu..cun² belaka...sbb nak buat GA tu nak clear sikit² la stok yg banyakkkk ada tu..demi tuk bagi ruang kat ADAM sicomel dia tu nak melebarkan ruang bergerak...ruang untuk ADAM dan geng pun dapat tempias ni..ada hikmah jugak tu kan..boleh kongsi dgn geng sama..semoga ADAM membesar ceria dikelilingi barangan antik saidah dan menjadi org yg menghargai koleksi antik IBU mu ye ADAM...

Ini antara hadiah yg aku suker....(sambil berangan ni dapat vcr..huhu)..





Banyak lagi set hadiah yang bakal dimenangi dari GA saidah ni...nak tgok pegi kat SINI  mesti nanti korang teruja tgok...cepat²..jom join


So n3 stop kat sini jer dulu...


Apa pun aku adalah aku --> NJ



2 comments:

Unknown said...

barangan import tu kak NJ..
cantik..

Azita Zain said...

tak berapa nk paham le bahasa pinggan-mangkuk ni. bahasa komputer k.ita paham ler...