Yang sudi mengikuti disini..

Wednesday, October 28, 2009

Berjaya akhirnya


Ala bukan berjaya dapat cabutan 1 juta ke keta baru ke MPV mewah ker pun....tapi dapat Result Exam TBE..alhamdulillah lulus jugak akhirnya..setelah penat study hard tu...penting sgt bagi aku dalam nak meneruskan karier dgn bisnes melalui sijil2 mcm ni...tahniah tuk diri sendiri jugak kerana LULUS...aminn



pasal la pic ni blur plak ni..aduss..nak kena ganti DC baru ni kot..kan hubby kan..hehe


Dan yang lg satu ni..dah berjaya letak bunga2 kat tepi umah ni...mcm la penting sgt ek nak citer..tapi bg aku ni penting la sbb org yg x berapa pandai ni kan..rasa mcm dah terror la sikit melayari internet dan jadi blogger ni....suker tgok umah dah berbunga2...




Orang x kisah..tapi aku kisah....aku tetap aku @ NJ


10 comments:

geraugebang said...

congrate. mesti suka bangat ye.

NJ said...

timakasih gerau..terharu ni..dan syukur sgt2...

ima said...

Tahniah ye kak....moga2 bertambah majujaya lah bisnes akak dengan adanya sijil2 ni....

wah berseri2 dah blog akak sekarang.

RiShaZalia said...

Kak NJ.... tahniah... lulus peksa eik?? Ni peksa yg baru2 ni kak NJ ambik ke??

ain said...

tahniah kak N!! semoga terus berjaya!!

ima said...

tahniah!!!semoga akak terus maju....

berseri2 umah akak bila diganti langsir baru yang berbunga tu...cantik!

NJ said...

to ima..
timakasih ima..insyallah lepas ni kena exam lagi..x abis2 lg ni kena belajar & study dan nak kena ikut pepatah baru.. org tamak selalu untung..hahaha
x la ima..mmg kena ada byak sijil2 baru ley kembangkan bisnes ni pun..
to. Lia
TQ Lia..exam 3/10/09 lepas tu la..
to ain
timakasih yer..smoga doa dimakbulkan dan mengharap jgak sokongan rakan2 semua..

NJ said...

to ima..
tu la lg yg suker sgt semalam baru dpt tukar langsir bunga2 tu...tuk raya haji lak la kan..hehehe

CIKGU ZAM said...

nikmat ada pada hati bile kita berjaya hasil usaha, Itulah kejayaan matang,,,,,,,,,,,,,,

Ernie said...

tahniah akak...
moga berjaya juga untuk hari-hari yang mendatang