Yang sudi mengikuti disini..

Saturday, October 10, 2009

Cerita hari sabtu..

Ni masak malam tadi.tah la nak kata agar2 mcm puding..nak kata puding mcm apa tah...tapi nak bagi nama puding bandung berpisang?...mesti pakar2 masak tu gelak kan aku jer ni..kompem..tapi x pe la rasa ok la boleh tahan..sbb lemak dgn susu manis tu..sbb letak pisang tu bukan per..x de bahan lain nak letak..pisang tu tuk goreng pagi tadi..tapi dah goreng x snap plak pic nya...so ni je la yg snap malam tadi...tapi ok gak la kan dgn ayat ni

Aku : dear..nah rasa ni..
Dear : apa ni kuih bandung ker??...
Aku : agar2 bandung ke puding bandung ke boleh jer kot...hehehe
Dear : emm..sedap la..saper masak ni..darling ker..??ke baru beli ni..??
Aku : masak ler mana beli lak..



Dah siap2 kan masak tuk anak kat rumah..gegas g kedai la pe lagi keja aku ni kan...dan nak kata bizi x jugak ni la keja hari2 yg kena buat..hari ni hari Sabtu..so x de urusan dipejabat pos la pun..duk ofis jer seharian..cuma minggu ni kureng skit customer walk in...so income pun kureng lak ler..emmm..tapi rezeki tu dah ditentukan..kena usaha sikit la kan..cabang byak..life insuran ada unit trust ada..gunakan sebaik nye..chaiyok2..



harap hari ini akan bertambah lagi rezeki aku dgn IFTIQAR IKHLAS..insyallah..aminnn


Malam ni ada lagi nak pegi open house jiran ku..sempat nak beraya jiran2 yg lain jap..jumpa next n3 yer...zasssssss



No comments: