Yang sudi mengikuti disini..

Friday, October 23, 2009

Pineapples Jelly

alam tadi masak jelly ni..x de bahan2 lain..plan nak buat puding..pagi semalam tgok kat APA APA AJE...ada menu jelly baru..mesti org2 cakap mcm lawak menu dia tu..sekali tgok x cukup bahan lak...makanya jadi la jelly ni jer..tapi kureng kuning lak kaler..
nti cukup bahan akan buat jelly yg ditayang kat APA APA AJE tu...mcm sedap jer tgok...

Ni pic yg di snap...layan jer la...saper nak rasa tu sila lah bawak sudu dan piring yer..sila2..zassssssssss



Yang ni dalam acuan atas tu ada bentuk roses tapi x jelas la pulak..



Yang ni pulak dalam acuan kecik2..baru dirasmikan ni..hehehe




2 comments:

kakcikseroja said...

Bila la kakcik nak merasa masakan NJ ni?? Ingatkan minggu ni boleh turun ke JB.. sekali En. Suami kena pergi Langkawi daaaaa.... :(

NJ said...

Ye ke kakcik nak rasa?takut nanti nyesal jer sbb x sedap mane pun..masak campak2 jer asal jadi.. anak2 dan hb suke makan dah ler.. hehe..tapi boleh pe salah nya.. kalo kakcik nak dtg JB bgtau awal la yer..sbb saya ni kan keja jgak walau keja sendiri..semua kena plan awal pun..nti saya masak... masak apa ek...masak cengkodok spesel je pandai kot..ekeke