Yang sudi mengikuti disini..

Thursday, March 18, 2010

2 Hari Berkursus

Salam Khamis semua

Semoga hari ini menceriakan anda semua..di kawasan aku ni hujan turun sejak 1 jam yang lalu..syukur kehadrat illahi kerana sekian lama musim panas datang...baru muncul musim hujan macam ni dalam minggu ni..rahmat allah tak terhingga aku rasakan..sejuk sikit suasana..selesa tuk melakukan apa jua kegiatan hari ini..aminnn
Dan aku juga 2 hari x muncul n3 kat sini sbb ni la pun..pegi Kursus anjuran Takaful Malaysia...kursus tuk menambah ilmu tuk bisnes dan masa depan..x rugi tau byak perkara pun..ilmu tu bekalan tuk macam perkara dimasa depan...banyak ilmu x rugi pun kan...malah lebih byak lagi bagus..pegi dgn dear kat Hotel Selesa Jb je..alhamdulillah ilmu yg dapat akan implement tuk bisnes aku ni la nanti...


So kalau ada rakan2 yang nak buat insuran non-motor (tuk projek buat bangunan pejabat ke sekolah ke atau kedai ke)...boleh la berusuran dgn aku...kerana kami adalah Wakil Takaful Malaysia yg menyedia kan pelan tuk projek itu...dan hanya di Takaful Malaysia sahaja anda akan mendapat MUDARABHAH (Pulangan Keuntungan) tahunan dgn insuran kedai dan pejabat anda...(Promote jgn x promote beb)....hehehe...x salah pun kan per...yg sudi sila lah call me hokey..


Apa pun aku adalah aku ---> NJ



5 comments:

Ibuhani said...

patutlah x der entry baru......gi kursus rupanyer....smoga dgn berkursus ni nanti bisnes N tambah maju :)

NJ said...

Salam kak ani
Timakasih kak..smoga doa akak akan termakbul dan N pun harap mcm tu kak..tq

babyfreaks@ratusiput said...

tu la kak NJ ujan lebat...kete pun cantik jelite je lalu dlm site...ehehe...tp alhamdulillah la kan sbb dh lama tak ujan...sejuk skit..pokok2 pun mandi...ehehe...

kak ilah jy said...

baguiihh tu N org kata sampai ke neg cina pun org sgup p cari ilmu ini kan dekat jer hehe.. teringt kak masa dlm MLM dulu seminggu 2 kali p class tmbah ilmu.. lani tak p dah tak reti la nak juai barang dah....insyllh bisnes N akan berjaya akak sentiasa doakan.amin

ninie's corner said...

semoga bisnes Kak N bertambah maju lepas ni..... cantiknya set pinggan yg kt atas tu...