Yang sudi mengikuti disini..

Sunday, March 7, 2010

Hati berbunga bukan dapat bunga

Salam Ahad semua..x nak citer banyak sbb belum hilang penat lagi ni tuk nak buat karangan kat n3 kali ni..biarlah gambar menceritakan semuanya..hehehe...layannnnn....

Koleksi baru yang ku temui....mmg cun dimata ku...sbb roses la kan..

Zoommm sikit..tgok la bunga yang cun ni..mmg cun seh...i likeeee

Yang ni mmg sgt menawan kalbu..walau cenonit tapi antik tu...comel sgt..sukerrr

Dan hati ku berbunga2...akhirnya OC ku lengkap berkumpul sefamily...aminnn

Sayangnya ada antara set yg dah kumiliki tiada TEKO..kalau tidak mesti seronok sukar nak digambarkan..mana la nak pegi cari cik teko plak ni...aduh..nak kena seberang laut cina selatan la kot ni x pun merantau seluruh malaysia kot..tapi semangat semakin membara skrg ni coz hubby pun dah masuk sekali suka tgok koleksi ku ni..sukerrr

So n3 stop kat sini dulu la yer...kalau ada yg sudi nanti kan n3 seterusnya dan ada lagi yg nak sharing dgn kawan2...tapi bukan SHOW OFF ok....aku sudah terserap digolongan kaki yg asik nak pg ngorat apeks jer dah ni...aduhhh...walau penat tapi berbaloi2...susah nak kikis rasa macam ni kalau dah tergolong....tapi seronok pun hanya yg tergolong jer faham dan tau camane bila ada hasil yg cun...hehehe


Apa pun aku adalah aku ---> NJ





4 comments:

babyfreaks@ratusiput said...

wah k.NJ byaknye koleksi....muat ke gobok tu...ehehe....

Ibuhani said...

kalau dah minat...mmg susah nak patah balik kan. Jgn sampai N jatuh cinta ngan apek tu pulak.....hehehe.....jgn marah ekk....k.ani gurau jer. Tp kalau hubby dia dah suka sama.....lg bagus....dia akan support hobi N nanti......Slmt Hr wanita sedunia N.... :)

NJ said...

Ratusiput
Baru nak mula jer ratu..x byak jugak lagi ni..otai2 lain lg byak dah kumpul...gobok lum beli ar.. nak kena beli BESARRRRR PUNYA.. ehehe
Ibuhani
Tu la kak..susah nak beralih dah ni..hehe..x pe kak N tau akak gurau dan N x kan jatuh cinta lagi..cukup lah apa yg N dah ada.. sikit2 la kak..sakan pun x larat kesian hubby nipis jer wallet dia kang..

ain said...

salam kak N...mesti kak N senyum sepanjang hari 24 jam sbb dpt koleksi idaman kalbu!!