Yang sudi mengikuti disini..

Wednesday, March 24, 2010

Ku lepas kan jua

Salam Rabu tuk semua

Kali ni nak citer..hati ku mmg sayang pada set ini tapi terpaksa ku lepas kan jua...kerana sebab musabab yg x dapat ku ceritakan disini..ku lepas kan jua pemergiaan mu DAFODIL'S ku...cuma aku pk kadang² satu perkata atau benda yang kita sayang dan suka x semestinya baik untuk kita..

ADA YANG BERKENAN NAK MEMILIKI...SILA LAH SMS YER..


RM 300 280 - negotiable (TERMASUK POSTAGE/DELIVERY)
KANDUNGAN
TEKO RAMPING - I BIJI


CAWAN 5 BIJI
PIRING 6 BIJI
SUGAR POT
CREAMER
PIRING KUIH 6 BIJI

PINGGAN MAKAN SEDANG 2 BIJI
--------------------------------------------------------------------------------------

SET BUNGA ANGGUR

6 BIJI CAWAN
6 BIJI PIRING
RM 85 75 (TERMASUK POSTAGE/DELIVERY)



----------------------------------------------------------------------------------

SET CAWAN BUNGA GANDUM A

7 BIJI CAWAN
6 BIJI PIRING
RM85 75 (TERMASUK POSTAGE/DELIVERY)



N3 stop kat sini..saper berminat boleh la sms/call yer...tawaran masih terbuka..jika tiada peminat yang sudi..akan ku simpan sebagai koleksi sendiri..no problem.. 


Penghantaran selepas 70% bayaran dibuat
akaun maybank
101244178033
Shukor Bin Sahiri




Apa pun aku adalah aku ---> NJ

7 comments:

Ibuhani said...

la.....mesti sedih nak lepaskan benda yg kita syg.....kuatkn semangat ye N!

Erna said...

mesti sayangkan..jangan sedih ye..tak pe kan..nanti..cari lah lagi...

Azmiezas said...

Akak..sayangnya..

akak jual semua koleksi kesayangan akak ke??..

tak pe, nanti kalau pi langkawi boleh beli banyak2..

azlina said...

SALAM KAK N..
KENAPPA KAK SEDIHNYA PENAT2 AKK PI HUNTING..TAK PA MESTI ADA SEBABNYA KAN KAK X PA YG PENTING AKK BAHAGIA.

ninie's corner said...

alahai.....sayangnya...suke dgn set tu...tp...

LanaBulu said...

cantik2 laaa..

Pn Kartini said...

Salam my dear sis..
ermm...tak pe sis..
Pasti ada sebab2nya kan..
Jgn sedih ekk...Yang hilang kan pasti ada penggantinya..yg mungkin lebih 'vogue' gituu..:):)

Smile sis...:):)Muahsss..:)