Yang sudi mengikuti disini..

Friday, March 5, 2010

Tiba2 jem...???

Salam Jumaat semua...dah malam ni baru sempat nak n3 la pulak...tapi nape plak tiba2 jem2 ek..jem kat mane...duk pk nape la tiba2 jem ek??...sekali pk dan pk..baru ingat ada laluan tuk Le Tour De Langkawi lalu kat jalan ni dari Mersing ke Batu Pahat....pasal lak kena mengena dgn aku yg duk pasir gudang ni ek...tgok jer la..pic ni citer kan semua...hehehe..layannnnnnn...




Kereta2 perdana yg membawa basikal spare peserta2 tu..
Ni kat simpang susur turun dari highway plus nak ke Air Hitam dan Kluang...masa ni jam 1 tengahari lebih kurang la...panas giler seh kat situ...mat saleh tu dah merah padam kulit..


Nape plak aku boleh ada kat situ...ada la tu jawapan dia..n3 lepas ni...




Apa pun aku adalah aku ---> NJ




3 comments:

Azmiezas said...

Salam kak..lama sungguh saya tak singgah sini..

amboi akak sempat lagi snap picas org tgh kayuh basikal..

Tak sabar ni nak tau mcmana akak boleh ada kat situ..

Azita Zain said...

ingatkan awak yg masuk lumba basukal tu...hehehe

NJ said...

Salam azmiezas
Dah tau kan pasai apa kak duk ada kat situ sekali..tu la pun..hehe
K.Ita
Saya mana ley masuk..nanti kesian basikal x larat nak bergerak pun..haha