Yang sudi mengikuti disini..

Friday, March 19, 2010

Menu hari hujan

Salam Jumaat semua..

Hari ni cuaca sejuk sebab hujan yang membasahi sejak awal pagi lagi tadi..syukur alhamdulillah..kerana sekian lama cuaca panas terik sungguh...dan org2 yg kawasan mereka dicatu air tu dapat bekalan seperti biasa semula kan..bukan senang beb kalau x de air..biar x de elektrik pada aku la kan...mmg keduanya penting pun tapi x de elektrik ok lagi dari x dapat minum air...apa pun aku bersyukur kerana masih menjalani kehidupan dalam suasana selesa..masih dapat makan dan minum juga ada elektrik sedia nak guna...bulan lepas bil lektrik rumah sure mencanak naik sebab panas siang malam la ON air-con..aduhh..sabar je la..so dalam tu hari ni ujan lebat..aku masak la menu ni tuk anak2 yg masih bercuti tu..cham pun kelas sampai 11 pagi tadi jer..sebelum pegi keja mesti la make sure anak2 kenyang kan..ermmm tu la tugas aku sbg mama ni kan..layannnnnn

Mula plan nak masak kari sekali rempah kari plak abis...tukar la menu ni..tapi pun anak2 mmg suker masak kicap ni..feberet..

Time ni nak kuar umah nak g ofis..jam 2 ptg..Lokasi : Nusa Damai

So n3 stop kat sini dulu..dah letih rasa keja bila tiba hari jumaat ni..esok masih keja..dan ada lagi keja2 yg kena siapkan..jumpa lain n3...chauuuuuuuu sin cheeeeeeee...



Apa pun aku adalah aku ---> NJ




No comments: