Yang sudi mengikuti disini..

Thursday, November 12, 2009

Dah dapat..

Alhamdulillah..hari ini masih diberi kesempatan menulis di n3 kali ini...dapat apa ek???..
hari ni agak bizi jugak la byak nak kena settle kan dokumen..dah siap keja baru ley buat n3 ni kan..tapi syukur sgt kerana ekoran dari lulus exam Takaful hari tu..aku dah dapat kod sendiri tuk teruskan bisnes skrg ni..amin ya rabbala'lamin...

Maka dgn itu aku sah menjadi agen TAKAFUL MALAYSIA yg sah...akhirnyaaa...usaha selama ni dpt imbalan..aminnnnnn



(Dengan ini aku adalah agen Insuran AM,non-motor (Fire/liability (tuk rumah & bangunan)..silalah dtg berjumpa di alamat No.8,Jalan Tembikai 3,Taman Kota Masai..atau tel seperti yg tertera di profile tepi tu)

So kena la fokus betul2 lepas hari ni...lebih dari semalam...apa pun mengharap akan lebih baik dari hari2 yg lepas..insyallah..



Apa pun aku adalah aku ---> NJ



4 comments:

Kakcik Seroja said...

Tanhiah NJ..

semoga lebih giat berusaha dan dapat hasil yang lebih memberangsangkan. InsyaAllah.

Pn Kartini said...

Sis..TAHNIAH!!!!:):):)
Tumpang happy sama akak ni...:)

Ernie said...

wahhhh tahniah kak...
kalau dekat dengan kite dah lama saya terpajak depan office akak hehe

NJ said...

To all
terimakasih dgn ucapan semua..smoga kita sama2 berjaya dalam haluan masing2..berjaya dgn family pun kira berjaya jugak kan..insyallah sama2 kita mendoakan sesama kita..aminn