Yang sudi mengikuti disini..

Wednesday, November 11, 2009

Semalam yang berlalu pergi..

Salam tuk hari ini..semoga semua dalam ceria menjalani hari ini dan hari2 mendatang..hari ni masuk ofis tergesa2 plak sbb hubby g JPJ tuk settle roadtax etc..tapi ada plak 1 yg x ley proceed..so aku kena la cepat cek apa sbb x boleh tu....lepas dah siapkan anak kesekolah sessi petang...kira dpt skit la siapkan keja yg kat umah..keja dan rumah x dpt dipisahkan dalam diary hidup aku..orglain pun kan..sama jgak...mau ke tidak kita kena lalui dgn berbagai cara kita tersendiri..semoga semua mendapat keredhaan illahi dalam sehari2 ditempuhi..hari ni x sempat nak snap pic menu masak..skip la ek..ada org kisah ker..ad aku kisah...x kisah la...

Malam semalam makan ni jer dgn hubby..sbb nak kurang makan nasi la konon la konon ala2 nak jadi org diet (konon2 la)...eynda..nak ikut la HTN tu jgak...dah 2 hari ni je baru..tapi makan yg berat gak ni adusss....

layannn.zasssssss..


Roti sardin tuk hubby

Hot nescafe tuk hubby



My drink..HL milk jer..sedap beb..wallaaah

Alahai nak cakap ayat serius ni aku ni bukan la pandai sgt..tapi sikit2 boleh la...nak citer kat n3 ni menu semalam jer..hehehe...masak main campak2 jer..nak kata mee hailam bukan..mee sup pun bukan..tah la mee berkuah jer la kot...hahaha..



Mee ni kuah ada rempah sup sikit..sos tiram sikit..sos chili thai sikit...letak udang..telur..fish cake....isi ayam..sayur sawi hijau..nak bagi nama pun x tau dah..hehe




Ni sebagai bekalan...tapau la kan nak g ofis...makan dgn hubby..

Itu la dia n3 hari ni..mcm x sempat nak karang panjang..mr hubby dah jeling2 suh siapkan keja filing plak ni...x ley nak concentrate la nak menulis kat sini..ish kaco jer...ehhh time keja ni beb..hahaha bos duk sebalah...sorry bossss...i luv u boss...ekekeke


Apa pun aku adalah aku ---> NJ



10 comments:

CIKGU ZAM said...

Alhamdulillah, kire banyak jugak la makan tu ye,
tanggungjawab kita mesti kita tunaikan agar hidup kita sentiasa berlalu dengan aman. Living in harmony.

kakcikseroja said...

NJ..

tu namanya mi kuah campak-campak kot! X kisah le apa namanya.. janji mabeles dilisyes.. betul tak? :)

ain said...

roti sadin pekena ngan nes o memang sedappp!!! terigt kat hubby, dia suka gak roti sadin ni!!

ima said...

salam kak n...baguslah akak kalau nak berdiet tu...untuk kesihatan kita jugakkan...kalau ima memang tak tahan nak berdiet ni...laparrrr tambah2 lagi kalau tengok mee kuah tu...mmm tak jadi dietlah jawabnya...

Jieda said...

kak, yang penting masuk dalam perut dan kenyang hehehe

eynda said...

Sis...tak makan nasi ke?? Chaiyokkk...tengok2 sis yg kurus...eynda dok macam ni jugak hihi....

♥cybermummy♥ said...

wahh!! bestnya hubby jadi boss bolehlah selalu curi tulang hehehe. Btw mee kuah tu nampak sungguh menyelerakan nyumm!! nyumm!!

Ernie said...

memang wanita tak dapat dipisahkan dengan kerje rumah kan kak....
kalau saya balik kerje petang tu terus lipat lengan baju settlekan segala benda.

NJ said...

to all
tengkiu atas nasihat diet..mmg akak kena diet la sbb usia meningkat dan nak elak penyakit yg x diundang tu kan..ishh takoottt..
dan mee tu rasa sedap gak la..(puji sendiri ni)..asal anak2 kenyang dan suka ok la..licinnnn..

Pn Kartini said...

salam Sis..
Nampak sedapp..:)
Pe2 moga visi diet mendiet berjaya..:):)