Yang sudi mengikuti disini..

Sunday, November 1, 2009

Salam hari Ahad...ari 7..hari minggu..


Hari ni mmg penyakit M dtg dalam diri aku lak nyer..lg plak kena daku dilanda penyakit bulanan dgn rasa M tu lg bertambah2 M...aku kalau dtg penyakit bulanan tu mmg x selesa..sakit pinggang..mcm2 rasa la pokoknya...tapi bab masak kena buat juga..anak2 lapar dan hubby plak gi kedai..sian dia lapar...so aku masak la menu yg simple mimple sgt2 la ni jer...tapi seronoknya anak2 makan bertambah2...amin...

Layan jer la pic menu tukang masak yg dtg penyakit ni...zasssssssssss



Sayur lemak putih (sawi hijau + soohun + kentang)





Tu je la citer tuk hari Ahad ni...malam nak g bawak anak2 dinner plak..hari ni besday Norshukrina ke 8..tunggu la n3 nye esok ek..



aku adalah aku ---> NJ

4 comments:

ain said...

kak N...sebenarnya lauk2 yg simple2 tu lah yg membuka selera. mau menambah nasi 2 3 pinggan tu!!!

kakcikseroja said...

Salam NJ...

yang simple tu lah yang sedap. Kalau 'mewah' sangat pun kadang2 muak jadinya. Betul tak? :)

Ernie said...

akak dalam keadaan macam tu pun masih boleh berdiri lame yer...
kalau saya memang tak mampu nak buat segalanya...

CIKGU ZAM said...

ok dah tu menu, tu pun dah sedap sangat dah.... Alhamdulillah