Yang sudi mengikuti disini..

Wednesday, November 18, 2009

Funnywow

Petang ni kat sini hujan berterusan..gi jalan2 ziarah umah kawan2..g jenguk umah eynda...dia show Funnywow ni..tuk edit2 pic..aku ni kan baru2 lg kat sini..tapi pun suker la edit2 pic mcm ni..kalo zaman dulu2..nak kena g kedai gambar baru dapat nak edit2 pic mcm ni..skrg x yah dah..buat jer sendiri...
B4 ni tau g kat Funfotobox...Magmypic..skrg ni funnywow..lebih kurang sama cara dia..nak print letak frame pun cantik beb...kalo nak mintak shoot dgn fotografer compem la mahal..lain la kalau kita pandai jadi fotografer sendiri ke kan..mcm ct delima ada sendirian berhad..x yah nak pk2 lg kan..tapi tuk org mcm aku ni buat je la kat sini..kalo ada yg suker sila la buat..ke aku je yg tergedix2 sbb cam baru dpt ilmu baru ni kan..jakun la pulak..(peraq..kata org kg cek)...tapi apa pun aku suker kalau bab edit2 pic..edit blog..edit2 mengedit ni kan dapat ilmu baru dan boleh kongsi dgn kawan2 pun per...x baik lokek2 tau..share la apa yg bukan rahsia pun..kalau personel x pe la..aku pun x kisah...apa la merapu ptg2 ni plak ek...ni n3 x de specific tajuk lak dah la...tapi nak buat n3 gak..ini je la citer tuk hari ni..tq eynda yer..

Apa ada kisah...org nak kata apa..apa aku pedulik...x pinjam pic org lain pun kan..pic sendiri ada..so layansssss jer la funnywow pic yg dah buat...2 jer pun....hehehe






Apa pun aku adalah aku --> NJ

5 comments:

Anonymous said...

salam kak n,amboi dah makin teror bab edit2 nih ye...akak ni rajin betul!!!

Diarihatiku1976 said...

wah... ilmu baru ni.... leh cuba nanti..

Puteri Satu said...

a'a..cantikla kan... edit mengedit ni selalu buat kita leka... sebab sernok buat..kan..

eynda said...

Best kan...kalau ada lagi eynda share..

NJ said...

To ima
ye la ima..rajin sgt tidak..tapi suker tgok pic2 tu lepas edit..
Diarihatiku1976...
guess baru kan kat sini..tq sudi jenguk..sila la cuba..mesti suker tgok pic lepas edit tu..
To mamaaqilah
mmg la mama kita leka sbb nak tgok resut dan nak cuba lagi dan lagi..hehe
To eynda
Tq ya sbb share..ok sila kan share lagi tau..