Yang sudi mengikuti disini..

Wednesday, November 25, 2009

Salam Aidil Adha tuk semua

Salam tuk semua..saya ingin mengucapkan terimakasih kepada yg sudi berkunjung hari hari yang berlalu @ NJ ni..semoga persahabatan kita akan kekal berpanjangan...sempena Aidil Adha yg akan tiba lusa..saya memohon kemaafan atas kesilapan dan kekasaran bahasa saya dalam n3 yg lepas2...mungkin ada yg mencuit atau menyentuh rasa sahabat semua secara tidak sengaja...kepada yg pulang kekampung halaman saya doakan semoga selamat dalam perjalanan dan kembali semula bertugas..semoga ceria bersaya family tersayang..saya di sini saja tidak kemana...insyallah kami akan melaku kan ibadah korban di Aidil Adha kali ini...6 sekeluarga sekaligus..alhamdulillah..rezeki yg ada akan dikongsi dgn yg memerlukan...

Antara kad dari teman2 di alam maya...




Kad dari rumah mimieloma - surirumah IT



Kad dari rumah Am Flora - Flora Kitchen



Kad dari rumah mummycyber - singapore

Semoga semua berbahagia dan ceria2 di Aidil Adha kali ini..insyallah..




Apa pun aku adalah aku ---> NJ





4 comments:

eynda said...

Salam aidil adha sis :-)

Eynda balik kedah malam esok hehe....

ain said...

Selamat menyambut hr raya aidil adha utk kak N sekeluarga juga!!!

Dak Wan® said...

Salam Aidil Adha gak dari kami :)

Unknown said...

Selamat eidul adha ..
Masih bercuti lagi kee..?