Yang sudi mengikuti disini..

Saturday, December 19, 2009

Hari bersama family

Sempena Maal hijrah dan sebelum hari tu besday puteri ke 2 ku...so semalam ada geder2 club TOK..kami ke sg layang --> ada beach..kira picnic la gitu kan...Club TOK ni hanya yg tertentu jer tau dan join..nti ada masa dan kesempatan aku citer k...kami pun dah lama x pegi picnic dgn family geder2 mcm ni...lepas solat jumaat tu bertolak..x jauh pun tapi jalan nak kesana boleh tahan adventure la jugak nak drive..ada jalan merah..ada curam..ada lecak coz lepas hujan lebat pagi tu kan..aku plak yg drive..apa nak kata redah jer la..sbb dah janji nak join dan tuk bawak anak2 pun yer..lama x g mcm ni..picnic makan2..mandi2..hepi2..tu la pun..tempat yg pegi tu lepas sikit dari Loji Penapis Air Sultan Iskandar---> masuk dalam lagi...masuk jalan dalam kelapa sawit ---> mmg adventure tol ar jalan...tapi alhamdulillah aku lepas dan selamat sampai ke destinasi..aminn..








Sampai je tgok ada yg lain dah tiba awal dulu..dorang dah rebus kupang tuk dimakan dgn sambal...dan juga ketam rebus..aku makan la 1 ekor jer ketam..kupang mmg aku x makan pun..duk bz tugas potong buah la pun..duk kat tikar tu mmg x gerak lagi ler...anak2 yg 2 org asik nak ajak turun kelaut jer..excited semacam sbb dah lama x pegi mandi laut..tapi air laut surut lak..kureng la..x sesuai nak mandi tapi anak2 dah excited terjun gak la dorang..aku tgok dari atas jer..antara menu makan semalam nasi putih..asam pedas ikan mayong..ikan kering..sayur taugeh..kupang dan ketam rebus sambal belacan..buah2 dan air panas & sejuk..kenyang dah tu pun..ramai2 kan sedap je makan cenggitu..

Ada nak n3 citer g makan pizza plak sebelah malam tu..tapi slow giler lak nak n3 hari ni...yg ni pun dr petang sambung kemalam..sampai la ni baru la dpt publish..adussss...letih den nunggu nye...x koser la dah..sambung lain waktu lak la ek...


Apa pun aku adalah aku ---> NJ

4 comments:

Love2cook Malaysia said...

Wow, bes kan gather2 with family! Sure semua enjoy habis! ;)

Anonymous said...

salam kak n...wahhh seronoknya bila dapat berkumpul beramai2 macam tu...makan2, mandi2 tentu best budak2 tu!!!

NJ said...

to love
Yes u r right love..mmg hepi... hepi for my kids...xceli ni my hubby side..tu yg i x brape hepi.. tapi hepi for them je la..isk isk..
to ima
salam ima..mmg la ima..budak2 tu hepi jerk dpt pegi mcm tu..mandi laut x hengat nak naik..sampai gigil2 dah sejuk baru nak naik.. hehe..bg dorang hepi je la kan..

Ernie said...

suka tengok akak anak-beranak...
happy family