Yang sudi mengikuti disini..

Thursday, December 31, 2009

Hari terakhir untuk tahun 2009

Salam tuk semua..esok akan masuk ketahun 2010..dan akan pergi 2009...maka kita akan makin byak mengira jumlah tahun tu nanti...jejak ke sampai 2012 tu yer...?????..wallahua'lam...apa pun semoga kawan2 dialam maya dan yg sudah bersua dialam nyata..terimakasih kerana sudi menziarah keblog aku ni yg masih mentah belum matang jejak usia setahun pun lagi...tapi geng2 blogger semua mmg best..dari dunia MASAKAN...aku yg x reti masak dah boleh la sikit2 upgrade menu2 harian tu...geng DECO plak mmg dah menjebak aku kedalamnya..dgn pelita..dgn decal dan mcm lagi la...geng ANTIK...mmg ler jenuh duk tgok koleksi dorang yg dah lama jadi collector tu...seperti En Amat Gebu...saper x kenal mmg ar dia tu...penuh 1 rumah koleksi pinggan mangkuk dia dari kurun lama hingga ke RA ko....tu yg x tahan aku...tidakkkkk.... hehehe..geng DIET pun ada..tapi diet kadang kelaut gak aku ni..tgok menu sedap tu hancus sudah diet ku ini..tolongggg...tapi dunia blog mmg merubah aku jadi semakin akrab dgn PC or Lappy skrg ni...dan makin tambah power la spec jap g ni...tambah lg ramai kenalan..tu yg aku suker..seluruh malaysia tuh..aminnn...






Semoga semua ceria dan bahagia selalu bersama org2 tersayang...



Apa pun aku adalah aku ---> NJ




7 comments:

eynda said...

Happy New Year...semoga segala impian 2010 tercapai :-)

Erna said...

selamat tahun baru..semoga berjaya dalam apa jua yang dilakukan...

Ibuhani said...

amin.....slmt tahun baru smoga dr alam maya ini kita akan berjumpa secara nyata satu hr nanti :)

ain said...

happy new year utk kak N n family!!!!

nj said...

kak NJ...
Salam kenal..
kebetulan...sama gelaran ye...terima kasih sudi singgah ke Purpleheart...dan selamat datang ke dunia blogging.
Selamat menyambut 2010...

Pn Kartini said...

salam my lovely Sis NJ:):)
Selamat Tahun 2010..
Semoga 2010 dipenuhi dgn keberkatanNya & segala apa jua yg terbaik buat sis sekeluarga..:)

NJ said...

Salam to all
tq for wishing me back...semoga semua geng juga dpt mencapai impian tuk tahun 2010 ini nanti.. selamat berusaha dan berjaya

to NJ...alamak nick kita sama plak ek..x pe la u call me kak N je k