Yang sudi mengikuti disini..

Saturday, December 26, 2009

Timur dan barat

Salam semua...ada yg bercuti panjang tu..seronok ek jalan2 dgn family dgn tersayang...semoga semua gembira dgn aktiviti masing2..dan ceria disamping yg tersayang....juga dalam apa saja dilakukan...aku ni x kemana2 pun semalam keja..hari ni keja..esok OFF sbb ada ex officemate kawen...sekali nak jalan2 dgn anak2 la kan..x jauh JB jer..

Cuaca hari ni mendung dan hujan sekejap2...kira dingin la kan...dari semalam lagi mcm ni la cuaca...so menu hari ni tengok la kan..yg kata timur dan barat tu bukan pe..menu bekfes tu la...nak tau..layan je la pic tu..zassssssss

Ubi kayu goreng dan sambal tumis ikan bilis...yg dah nak ngences tu..lap2 la ek..hehehe



Ini lah menu yg timur nya..makanan org melayu kita dr zaman jepun lg ni..




Ni pulak yg baratnye..sosej roll...dah siap tuk dimakan..sila lah amik garfu eh masing2..



Untuk lunch ikan masak sambal jer ni..dgn ulam..emm yum yum



Apa pun aku adalah aku ---> NJ



3 comments:

blogresipi.com said...

ubi kayo goreng dgn samba ikan bilis yg ngences sangat tengok ni.hhuhu

ain said...

sedapnya ubi kayu goren tuuuuu!!!!!

Ernie said...

sedapnya kak.... lagi sekarang perut tengah kosong!!!!!!!!